به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، امین مرادی در بازدید مسئولان استان از پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: به زودی بزرگترین و مجهزترین کتابخانه تخصصی هنر در استان کردستان با بیش از چهار هزار و 500 عنوان کتاب تخصصی هنری و پژوهشی آغاز به کار می کند . 

وی با اشاره به نیاز استان به وجود یک مرکز تخصصی کتاب در زمینه هنر افزود: روند راه اندازی این مکان با مشاوره های کارشناسان امر و نظارت تخصصی کامبیز کریمی به صورت تخصصی از چند ماه قبل آغاز شده و انشاء الله با توجه به پایان یافتن دکوراسیون و فضای فیزیکی و قفسه بندی با مساعدت و عنایت آقای نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت از حامیان اصلی توسعه هنر و فرهنگ در استان، به زودی با تأمین کتب مورد نیاز راه اندازی می شود. 

وی با تقدیر و تشکر از حمایت های مسئولین ارشد استان از برنامه های فرهنگی وهنری در استان، تصریح کرد: خوشبختانه توجه به فرهنگ و هنر به عنوان عامل اصلی توسعه در استان در طی چند سال اخیر بسیار خوب بوده است که حاصل آن امروز در کانون توجه قرار گرفتن فرهنگ و هنر استان در کشور و حتی خارج از استان است. 

مرادی در این زمینه افزود: وجود ارکستر فیلارمونیک کردستان، درخشش هنرمندان فیلمساز استان در داخل و خارج از کشور، تولیدات ارزنده کتب شعر و داستان، برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری در بخش های تجسمی و نمایشی و دیگر موضوعات هنری و فرهنگی حاصل این نگاه بلند بوده است. 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه مدیریتی استان همواره ما را در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی یاری کرده‌اند و این کتابخانه تخصصی در نزدیکترین زمان ممکن فعالیت خود را آغاز می کند. 

وی از دیگر بخش های زیر ساختی مجموعه پردیس سینمایی بهمن به استودیو حرفه ای صدا و تصویر و سالن اندیشه اشاره کرد و گفت: امروز با وجود این بخش ها دیگر در بخش تولید اثر در زمینه موسیقی و فیلم نیازی به خارج از استان نداریم و می توانیم علاوه بر تأمین نیازمندی های هنرمندان استان میزبان هنرمندان دیگر استان های در بخش تولید اثر نیز باشیم.