به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری کوثر   نمایش "چشمهای معصوم مهتاب"  به کارگردانی و نویسندگی سعید اله یاری از 16 تا 30  آبان ماه ساعت 18 در مجتمع فرهنگی هنری کوثر اصفهان به صحنه می رود.

حمید رضا مکارمی مدیر مجتمع فرهنگی کوثر میگوید: این نمایش با موضوع امام رضا(ع) و کرامت این امام بزرگوار است که روایتی از چهار فرزند یک خانواده است که پدر و مادر خود را از دست داده اند. مهتاب،ماهان ومهسا؛ بازیگران کودک این نمایش هستند، آنها برای تامین مخارج خود بعد از مدرسه در خیابان کار می کنند.

مهتاب که کوچکترین عضو این خانواده است، دچار یک بیماری می شود که پس از مراجعه به پزشک متوجه می شود اگر عمل جراحی روی چشمانش انجام  نشود ممکن است تا یک ماه ونیم دیگر چشمهایش را از دست بدهد پانزده میلیون تومان هزینه عمل مهتاب است ولی آنها به هیچ عنوان از پس تامین این مقدار پول بر نمی آیند،تا اینکه...

 مکارمی در ادامه  می افزاید: نگار علامه، مبیناکاظمی و محمدحسن نصیری بازیگران کودک و نوجوان این نمایش هستند و در کنار آنها اکبر خلقی و سعیداله یاری به ایفای نقش می پردازند.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری کوثر از مراسم زنگ تئاتر این نمایش با حضور جمعی از هنرمندان  عرصه نمایش و مسئولین خبر می دهد .

دیگر عوامل نمایش شامل محمدامیری رامشه، سمانه حمامی، فریبا سادات حسینی، حدیث نصیری، مریم نقشینه، میترا مسائلی است .

علاقمندان جهت رزرو بلیط و تماشای این نمایش میتوانند به مجتمع فرهنگی هنری کوثر  اصفهان واقع در خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه  و یا با شماره تلفن 35212475 تماس حاصل کنند .