به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، حمید غلامی، رئیس اداره امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر، گفت: با انتخاب خلیل علیمحمدی به عنوان مسئول انجمن، فعالیت انجمن خوشنویسان شهرستان سلطانیه از هفته گذشته به صورت رسمی آغاز شد.

وی ادامه داد: در مراسمی که برای گشایش این انجمن برگزار شد، رئیس انجمن خوشنویسان استان، جمعی از هنرمندان و هنردوستان، خوشنویسان و اعضای شورای شهر سلطانیه این شهرستان حضور داشتند و خلیل علیمحمدی به مدت یک سال از طرف انجمن خوشنویسان ایران برای تصدی مسئولیت انجمن انتخاب شد.

غلامی آغاز به کار انجمن خوشنویسان این شهرستان را فرصتی برای شکوفایی استعدادهای جوان در این زمینه دانسته و افزود: قرار است این انجمن به زودی عضوگیری از میان هنرآموزان را آغاز کرده و شروع به آموزش علاقه‌مندان کند.

گفتنی است علیمحمدی که به عنوان اولین مسئول انجمن خوشنویسان در شهرستان سلطانیه انتخاب شده، ١٥ سال سابقه فعالیت در این رشته را داشته و عضو انجمن خوشنویسان ایران بوده و به درجه استاد تمامی در این رشته دست یافته است.