به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اظهار داشت: این که امروز هنرمندان استان قزوین از مسئولین مطالباتی در خصوص فضای تخصصی برای فعالیت های فرهنگی و هنری  دارند انتظاری کاملا به حق است و باید با نگاه جدی برای فراهم کردن این فضا اقدام شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما در کشور پروژه های نیمه تمام زیادی داریم که نیاز است تدبیری برای حل این مشکل اندیشیده شود اما چیزی که مشخص است این است که اعتبارات به خوبی در کشور هزینه نمی شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات در حوزه پروژه های عمرانی گران تمام شدن اجرای پروژه ها در ایران است چرا که غالبا پروژه ها قبل از اجرا در بین چندین پیمانکار جا به جا می شوند و همین مسئله موجب می شود اعتبارات کافی برای اجرای این پروژه ها در دست نباشد.

زرآبادی خاطرنشان کرد: اگرچه امروز در حوزه تولید محتوا عملکرد خوبی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مشاهده می شود اما هنوز نتوانسته ایم این تولیدات را صادر کنیم در حالی که صادرات فناوری اطلاعات و تولیدات محتوا از مهم ترین بخش های اقتصادی کشورهای پیشرفته است.

وی بیان کرد: همراهی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی در بسیاری از موارد می تواند موجب حفظ تاریخ و تمدن فرهنگی ایران زمین باشد که نیاز امروز جامعه ما است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امضای تفاهم نامه های همکاری بین این دو دستگاه تا حدودی می تواند به اجرای پروژه های مشترک و تاثیر گذار کمک کند.

زرآبادی در پایان سخنان خود با اشاره به پروژه تالار فرهنگی هنری شهر قزوین بیان کرد: نمایندگان قزوین با تمام توان در مسیر رفع مشکلات پیش روی این پروژه حرکت خواهند کرد.