به گزارش هنرآنلاین، به نقل از تسنیم، علی‌رضا سعیدی کیاسری در جلسه ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج مازندران اظهار داشت: اعضای هیئت بازبینی جشنواره در دو گروه مستقل و در دو بخش بچه‌های محله و صحنه ای به انتخاب آثار می پردازند.

وی افزود: حمیدرضا گل محمدی، یاسر محمودی برنتی، مصطفی اژدرپور منفرد و سید حسین ساداتی سلیمی به‌عنوان ناظر هیئت بازبینی، ١٤ نمایش که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بودند را در شهرهای آمل، بابل، فریدونکنار، قائم‌شهر، نکا و نور مورد ارزیابی قرار می دهند.

سعیدی گفت: بازبینی نمایش‌های بخش بچه‌های محله در روزهای ٢٩ و ٣٠ مهرماه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در بخش صحنه ای جشنواره تئاتر بسیج مازندران، سلمان خطی، رضا پاک نژاد، یاسر محمودی و سید حسین ساداتی سلیمی به‌عنوان داور ناظر، ٢٧ نمایش که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بودند را در شهرهای آمل، بابل، بابلسر، تنکاین، جویبار، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائم‌شهر، نور و نوشهر جهت انتخاب برای حضور در مرحله پایانی جشنواره داوری می‌کنند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره برای سازمان بسیج هنرمندان مازندران و احترام به تلاش و مساعی هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره، حمیدرضا هراسانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران و رئیس ستاد برگزاری جشنواره، در هر دو بخش بچه‌های محله و بخش صحنه ای، مسئولیت هئت بازبینی را بر عهده خواهد داشت.

سعیدی کیاسری بیان داشت: بازبینی نمایش‌های بخش صحنه ای در روزهای اول تا چهارم آبان ماه صورت می‌گیرد. هنرمندان استان، ٥٨ متن نمایشی از شهرهای مختلف مازندران برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کردند.

وی یادآور شد: این جشنواره هفته اول آذر امسال همزمان با هفته گرامی‌داشت هفته بسیج برگزار می‌شود.