به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان اصفهان با تبریک دهه ولایت  و عید سعید غدیرخم و با اشاره به رتبه نخست استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی کسب این مقام را به مدیرکل و اصحاب فرهنگ و هنر استان تبریک گفت.

وی برگزاری جشنواره های تئاتر را بهانه‌ای برای توجه به اصل هنر نمایش دانست و تصریح کرد: اصفهان در حوزه تئاتر در کشور پیشتاز است و در صورتی که سالن تئاتر در شهر وجود داشته باشد تجهیز آن را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده خواهد گرفت.

شفیعی شرایط امروز جامعه را مهیاتر از گذشته برای اجرای تئاتر دانست و افزود: اکنون بیش از ٦٠ دانشکده تخصصی در حوزه تئاتر در کشور داریم و خروجی این دانشگاه‌ها سبب شده خانواده بزرگی از فعالان هنر نمایش داشته باشیم و وجود فارغ التحصیلان این رشته سبب شده ظرفیت ارزشمندی برای تولید تئاتر در کشور باشد که وجود مخاطبان امروز هنر نمایش نشان از این مسئله دارد که اگر تولیدات خوب داشته باشیم استقبال صورت می‌گیرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه لازم است سالن‌های نمایشی موجود در اختیار گروه‌های نمایشی قرار بگیرد، اظهار کرد: باید مدیریت اماکن فرهنگی به گروه‌های متخصص واگذار شود.

خاطرنشان می‌شود، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان اصفهان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مدیرکل، پرویز طاهری سرپرست معاونت فرهنگی هنری، بهزاد بابایی رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران ١٦ شهریور در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد.