سرویس استان های هنرآنلاین: در ادامه برگزاری سلسله نشست های تخصصی کتابخوان که در آن افراد متخصص به معرفی کتاب هایی در حوزه های مختلف علمی و اجتماعی می پردازند، نشست تخصصی کتابخوان رسانه به میزبانی شیراز برگزار می شود.

در این نشست که پنج شنبه ٩ شهریورماه جاری از ساعت ١٠ تا ١٢ در کتابخانه شهید آیت الله دستغیب شیراز به اجرا در می آید، ٧ فعال رسانه ای و خبرنگار استان فارس به معرفی کتاب هایی در حوزه رسانه خواهند پرداخت.

هژیر فتحی، حسن دهقان، غیاث الدین ملک حسینی، محمدحسین نیکوپور، صفدر دوام، نجمه اشرفی و احسان اکبرپور در این نشست کتاب های مورد علاقه خود در حوزه مطبوعات و رسانه را معرفی می کنند.

همچنین در حاشیه این نشست تور بازدید از گنجینه نشریات کتابخانه عمومی شهید آیت الله دستغیب که از قدیمی ترین کتابخانه های ایران است و همچنین هم اندیشی "نقش رسانه در ترویج کتابخوانی" برگزار می شود.

نشست های کتابخوان بیش از دو سال است با هدف ترویج کتابخوانی در استان فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و  جامعه هدف "کتابخوان تخصصی" نیز  شامل افراد تحصیل کرده جامعه و متخصص می شود.

نشست کتابخوان رسانه توسط اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، خانه مطبوعات استان فارس و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

الهه بهرامی