به گزارش هنرآنلاین، مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته اند آثار ماندگاری را از خود به جا گذارند .

حمیدرضا آتشی افزود : نمایشگاه نقاشی  "فریاد"  آثار بانوی هنرمند نیشابوری مهلا عبادی نیا است که در آن ۲۵ اثر نقاشی در ابعاد ۵۰در۳۵سانتیمتر برپا شده است .

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره و بیان کرد : این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم ، پاستل ومدادرنگی است و با سبک رئالیسم و  با موضوع چهره به مخاطبین ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی مهلا عبادی نیا است که در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و زیر نظر استاد خود احمد کاشکی آموزش دیده  و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی " فریاد " از۴ الی ۹ شهریور۹۶ همه  روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ صبح و ۱۶ الی ۲۰ بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه مندان دایر است.