سرویس استان‌های هنرآنلاین: سیروان خسروی،  گروه موسیقی "دنگ شو"، رضا صادقی،  فریدون آسرایی و چند گروه دیگر موسیقی پاپ در تعطیلات آخر هفته در شهرهای مختلف ایران به اجرای برنامه می‌پردازند.

سیروان خسروی در قزوین

کنسرت سیروان خسروی از 26 مردادماه در سالن نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

در گروه سیروان خسروی مجید پروریان (گیتار باس)، علی طاهایی (درامز)، نریمان نایمی (ساکسیفون)، یاشا حکمی (کیبورد)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و آکوستیک) و امیر دانایی (گیتار الکتریک) به‌عنوان نوازنده حضور دارند و سیروان نیز خوانندگی را بر عهده دارد. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری "ندای چنگ" و با همکاری "آوا و نوای پارسی" برگزار می‌شود. 

کنسرت "دنگ شو" در رشت

شهر رشت جمعه 27 مردادماه میزبان کنسرت بزرگ گروه "دنگ شو" خواهد بود.

اعضای این گروه در سالن آمفی تئاتر "نامجو" شهر رشت ساعت 21:30 روی صحنه می‌روند.

"دنگ شو" نام گروه موسیقی است که در ایران شکل گرفت و ژانر موسیقی آن ترانه‌های فولکلور با ویرایش امروزی است.

سال ۱۳۸۳، ایده تشکیل یک گروه موسیقی با نگرش تازه به ترانه‌های ایرانی و موسیقی مردمی ایران، رضا شایا و طاها پارسا دو برادر ایرانی را بر آن داشت که مطالعات و جستجوهای خود را در این زمینه، در کنار فعالیت‌های اجرایی خود، آغاز کنند.

علی قمصری در بیجار و  زنجان

علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی در روزهای 26 و 27 مردادماه به ترتیب در دو شهر زنجان و بیجار یک اجرای زنده بی‌کلام را برگزار خواهد کرد.

در این  کنسرت‌ها دو نوازنده دیگر با نام‌های زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) و کامران منتظری (تنبک)، قمصری (تار و دیوان) را همراهی می‌کنند و با یکدیگر دو نوازی و همنوازی انجام می‌دهد.

این کنسرت‌ها در سه بخش برگزار می‌شود. در بخش نخست،  قمصری و کامران منتظری دونوازی تار و تنبک را انجام می‌دهند. در بخش دوم، قمصری (دیوان) و زکریا یوسفی (دف و بندیر) می‌نوازند و در آخر نیز هر سه این نوازندگان با اتفاق یکدیگر تعدادی از قطعات ساخته شده توسط علی قمصری را اجرا می‌کنند.

امید حاجیلی در شهرستان نور

امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ به همراه گروه  ارکستر خود پنجشنبه 26 مردادماه در سالن "امام خمینی" شهرستان نور برای علاقمندان خود به اجرای برنامه می‌پردازد.

امید حاجیلی آثار پرانرژی و فرح‌بخشی دارد که اجرای هرکدام آن‌ها می‌تواند سالن کنسرت را با هیجان وصف‌ناپذیری همراه سازد؛ یکی از مهم‌ترین دلیل‌های استقبال از اجراهای این خواننده جوان نیز شاد بودن آثاری است که او اجرا می‎کند چرا که بیشتر مخاطبان او را افرادی از قشر جوانان تشکیل می‌دهند.

نوزندگان پرتعداد کنسرت شب امید حاجیلی را سید فریدالدین موسوی (نوازنده کیبورد و پیانو)، آرشام غفوری(گیتار الکتریک)، مجید برومند(نوازنده گیتار باس)، اشکان پور فرخی(پرکاشن)، ارشیا والی و حسن فراهانی( ترومپت)، رامین زواری(درام)، مسعود پهلوان زاده(نی انبان و سرنا)، حسین شریفی و مهدی گل کرمی(ترومبون)، آرش صمیمی(ساکسفون و نی)، اکبر شهریاری (پرکاشن و ادوات)، مهدی سرخ (سرنا)، محمد صادق گایینی(دهل)، وحید اسداللهی نیازی و رضا اسداللهی نیازی (ناقاره) و سامان علوی (گارمان) تشکیل می‌دهند.

رضا صادقی در رامسر

رضا صادقی 26 مرداد با اجرای آثاری از آلبوم "یعنی درد" و همچنین تعدادی از آثار پرطرفدار خود در تالار تله‌کابین رامسر روی صحنه می‌رود.

اعضای ارکستر صادقی برای این اجرا عبارتند از: سعید صارمی (پرکاشن)، ارسطو میرزایی (پرکاشن)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، مجید ترکاشوند (ساکسوفون)، کامیار ماندگاریان، رضا آذرنژاد (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، میلاد مصدق (گیتار الکتریک)، اشکان محمدیان (کیبورد)، بهروز دهقانی (گیتار باس)، مسعود نوروزی (ویولن)، پوریا پیرزاد (پیانو) به رهبری بهنام ابطحی نوازنده درامز.

فریدون آسرایی در اسلام آباد غرب

فریدون آسرایی خواننده پاپ 26 مرداد با اجرای آثاری از آلبوم "عشق یعنی" و همچنین برخی از عاشقانه‌هایش از جمله قطعه‌هایی که برای سریال شبکه نمایش خانگی "عاشقانه" خوانده در تالار شهرداری اسلام‌آباد غرب به اجرای برنامه می‌پردازد.

سینا شعبانخانی در شاهرود

کنسرت خواننده قطعه محبوب "جادوی خاص" روز پنجشنبه 26مردادماه در سالن ذوب آهن شاهرود ساعت 21 برگزار می‌شود.

 سینا شعبانخانی خواننده جوان و پرطرفداری که با قطعاتی چون "جادوی خاص" و "چشمای مست" به شهرت رسید، برای نخستین بار در  17 مرداد96 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.