به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی آوای دل، این نشست در ساعت ۱۹ سه شنبه ۱۷ مرداد ماه، در سالن سیروس صابر برگزار می‌شود که در ادامه ۶ نشست تخصصی و پژوهشی پیشین و به همت آموزشگاه موسیقی "آوای دل" گوهردشت کرج با مدیریت سبحان مهدی پور خواننده و هنرمند فعال در دومین سه‌شنبه هر ماه در حال اجرا است.

سبحان مهدی پور با اشاره به هدف از برگزاری این نشست‌ها، عنوان کرد: علیرغم پتانسیل بسیار بالای شهرستانها، متاسفانه موسیقی فقط در تهران و پایتخت متمرکز شده و علاقه مندان شهرستانی از این موهبت الهی بی بهره مانده اند؛ لذا با توجه به علاقه بسیار اینجانب به ساز و آواز که از ۷-۸ سالگی با آن زندگی کرده ام و گوش دادن به آثار فاخر گلها یکی از دل مشغولی های من بوده، تصمیم گرفته ام با توجه به امکانات موسسه فرهنگی و هنری ای که من دارم، اقدام به برگزاری این نشستها کنم که شکر خدا این هفتمین نشستی است که برگزار خواهد شد.

وی افزود:  این برنامه که به صورت رایگان و برای عموم آزاد است، تنها برنامه‌ای است که در طول این سه-چهار دهه، در کرج برگزار می شود. ما نمونه این نشست را تا کنون در کرج نداشته ایم و خوشحالم که بانی اولین نشست تخصصی موسیقی کرج هستم.

شایان ذکر است؛ علاقمندانی که تمایل حضور در این نشست را دارند می توانند با شماره ۰۲۶۳۴۲۰۲۳۴۳ دفتر موسیقی "آوای دل" تماس حاصل کنند.

نشست هفتم با عنوان "آواز ایرانی مرز بودن و نبودن فرصت ها و نقدهای فرا راه آن" با سخنرانی کارشناس موسیقی و جامعه شناس فاضل جمشیدی در ۱۷ مرداد ۹۶ برگزار می شود که با اجرای موسیقی سبحان مهدی پور و حسین پرنیا همراه خواهد بود.