به گزارش هنرآنلاین، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی به مناسبت سالروز شهادت امام علی(ع) خبر داد و گفت: طبق سنوات گذشته در روز 21 ماه مبارک رمضان مراسم تعزیه‌خوانی در امامزاده محسن(ع)(امامزاده کوه) همدان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی حسینی با بیان اینکه مراسم تعزیه‌خوانی با افزایش بصیرت شعائر اسلامی انجام می‌شود، یادآور شد: این مراسم از ساعت 16 در امامزاده کوه همدان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم احیا در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در تمامی بقاع و امامزادگان همدان خبر داد و تصریح کرد: در روز شهادت امام علی(ع) مراسم ویژه‌ای در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار خواهد شد، همچنین محفل انس با قرآن در حسینه امام خمینی(ره) با حضور قاری مصری و اساتید و فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

حسینی یادآور شد: در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان مراسم شب احیا در حسینیه باغ بهشت همدان برگزار خواهد شد که در این مراسم‌ها از مداحان برجسته کشوری دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله طه‌محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان از سخنرانان ویژه این مراسم خواهند بود.