سرویس استان های هنرآنلاین: در آیینی که عصر جمعه به این مناسبت در شیراز برگزار شد، با حضور محمدعلی افشانی، استاندار فارس، فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری رئیس مرکز اسلامی فاطمیه نگارخانه "استاد چیزفهم" افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم بهزاد مریدی با تبریک میلاد امام حسن (ع) و خیرمقدم به حاضران از جمله هنرمندان و فرهیختگان استان، گفت: اینجا مجموعه‌ای است که تا به امروز کاربری متفاوتی را داشته و مجموعه فرهنگ و ارشاد تلاش کرده گستره کاربری آن را افزایش دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: ساختمان شماره ٢ فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تلاش شبانه روزی همکاران دفتر فنی و با صرفه جویی در هزینه‌ها به بهره برداری رسید.

در ادامه پس از اینکه مجید چیزفهم از حاضران قدردانی کرد، نگارخانه این استاد حاوی آثاری از سال‌ها خوشنویسی و خطاطی هنرمندانه او، آغاز به کار کرد.

مجید چیزفهم دانشمندیان دارای سوابق درخشان آموزشی و پرورشی هنر خوشنویسی و استاد تمام هنر خط است که با کتیبه‌ها و خطوط زیبایی که در شهر ادب و هنر به جای گذاشته، به عنوان یکی از چهره‌های ارزشمند و کم نظیر ایران به شمار می‌رود که بیش از ٢٢ سال رئیس انجمن خوشنویسی شیراز است.

الهه بهرامی