به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی بیان کرد: نمایش "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" به نویسندگی و کارگردانی حسین قربانی از ساری با کسب چهار جایزه از هشتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به عنوان اثر برتر انتخاب شد.

وی تصریح کرد: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین طراحی صحنه این جشنواره را حسین قربانی طراح صحنه نمایش "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" دریافت کرد.

در بخش نویسندگی نیز دیپلم افتخار متن برتر جشنواره، تندیس و جایزه نقدی به قربانی نویسنده این نمایش رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: مریم ابراهیمی بازیگر نمایش "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" رتبه سوم را دریافت کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: در بخش کارگردانی قربانی برای نمایش "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" توانست رتبه‌ اول این بخش را کسب کرده و دیپلم افتخار، جایزه نقدی و تندیس جشنواره را به خود اختصاص دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: همچنین امیر رفیعی بازیگر نمایش "مکاشفه در باب ننه دلاور و فرزندانش" نیز در بخش بازیگری مرد لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را دریافت کرد.

وی اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سراسری برای تئاتر مهر کاشان، 23 گروه نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌خوانی از شهرهای ساری، آمل، تهران، اصفهان، ملایر، همدان، الیگودرز، آبادان، تبریز و مراغه طی پنج روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ابراهیمی گفت: نمایش‌های "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" از ساری و "مکاشفات ننه دلاور" از آمل به عنوان نمایندگان مازندران در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان حضور داشتند.

انتهای پیام/31