به گزارش هنرآنلاین، به مناسبت مراسم اختتامیه جشنواره‌ نامه‌ای به امام رضا که به میزبانی مازندران برگزار شد از فرخ نعمتی بازیگر نقش امام رضا(ع) در سریال تلویزیونی ولایت عشق دعوت شد تا در این مراسم شرکت کند.

فرخ نعمتی به اتفاق سهیلا خسروی همسرش که وی نیز از هنرمندان کشور است در این مراسم شرکت کرد.

نعمتی به دعوت مهدی مستشرق مجری این مراسم برای سخنرانی در روی سن حاضر شد و پس از مشاهده چند دقیقه از فیلم سریال ولایت عشق با تاکید بر اینکه برکات وجود امام رضا شامل حال من نیز شده، گفت: بیشتر از 15 سال قبل در این نقش بازی کردم و امروز خرسندم که این نقش دوباره در این مراسم احیا شد.

بازیگر نقش امام رضا(ع) در سریال ولایت عشق با گلایه از این موضوع که سال‌ها منع شده بودم تا در هیچ رسانه‌ای دیده شوم، علت این امر را تلافی‌جویی از سوی عده‌ای دانست.

وی دعوت خود به این مراسم را طلب حضرت امام رضا(ع) دانست و گفت: یکی از دلایل دیگری که خود را به ساری و محل برپایی جشنوراه نامه‌ای به امام رضا رساندم همسرم بود. خانواده پدری همسرم اهل ساری و مازندران هستند.

نعمتی از بابک بیات و رجائیان به عنوان یکی از فعالان سریال ولایت عشق نام برد و از زحمات مهدی فخیم زاده در این سریال یاد کرد.

این هنرپیشه کشورمان با اشاره به اینکه هنوز در سریالی ساحت مقدس ائمه دیده نشده و صدا بدون واسطه شنیده نشده، تصریح کرد: افتخار داشتم تا در نقش امام رضا در سریال ولایت عشق ایفای نقش کنم.

بازیگر نقش امام رضا(ع) در سریال ولایت عشق پیشنهاد داد علما و محققان دین نیز برای نزدیک شدن آدم‌ها در جامعه به پیامبران و امامان قدم‌هایی بردارند.

وی در پایان متذکر شد: سخن گفتن در بین شما و جشنواره، طولانی‌ترین سخنرانی من بوده است.

انتهای پیام/