به گزارش هنرآنلاین نشست ویژه فلسطین در قاب نقره‌ای امروز چهارشنبه اول آذرماه و در دومین روز از برگزاری در محل «موزه سینما»، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. سالن «سینماتوگراف»‌ مجموعه «موزه سینما» صبح امروز و از ساعت 9 تا 13 میزبان اجراهای مربوط به «بخش بازیگری» خواهد بود که در این بازه زمانی 32 هنرجو به ارائه برنامه خواهند پرداخت. این سالن بعدازظهر امروز و در دو سانس به اکران فیلم‌های کوتاه این رویداد اختصاص یافته است. 
از ساعت 15 و در اولین سانس فیلم‌های کوتاه «ویلای خیابان22»، «الماس و شیشه»، «داس»، «آخرین بار»، «یادداشت»، «همزاد»، «آبنبات تلخ»، «کله» و «دستبند» روی پرده می‌رود.
در همین سالن از ساعت 17:30 فیلم‌های کوتاه «بین خطوط رفاقت»، «بدرقه سکوت»، «مرا ببوس»، «کانیبال»، «کابگراس»، «لیلا»، «من، او، مهتاب»، «تله هوس» و «فاصه رنگی» به نمایش گذاشته می‌شود.
سالن «فردوس» در مجموعه «موزه سینما» هم امروز چهارشنبه در دومین روز جشنواره از ساعت 9:30 دقیقه صبح در چهار سانس میزبان نشست‌های تخصصی و آموزشی این رویداد خواهد بود.امروز و از ساعت 9:30 ابوذر صفاریان و فاطمه غفاری درباره «روش نوین فیلم‌سازی با رویکرد واقعیت مجازی» صحبت می‌کنند و در سانس دوم از ساعت 11 سیدعلی عسگری درباره «شخصیت‌پردازی در گریم» با علاقه‌مندان به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

در سومین نوبت از نشست‌های تخصصی روز اول، کمال تبریزی از ساعت 13:30 در قالب کارگاه انتقال تجربه کارگردانی به ارائه تجربیات خود خواهد پرداخت. در سانس پایانی هم از ساعت 15:30 نشست «سینما و هوش مصنوعی، امکانات و کاربردها» با حضور محمدعلی اخائی، امیررضا معتمدی و سعید اسدی برگزار خواهد شد. نشست ویژه «فلسطین در قاب نقره‌ای» هم امروز از ساعت 18 در سالن «فردوس» برگزار می‌شود.

دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی به دبیری مهدی شفیعی از ۳۰ آبان تا ۳ آذر ۱۴۰۲ در موزه سینما در حال برگزاری است.