• پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴
  • 3 July 2025
  •  ارتباط با ما
  •  درباره ما
  • تبلیغات
  • آرشیو
هنر آنلاین
Honaronline.ir
English العربية
نمایش منو
  • خانه
  •  سینما
  • تئاتر
  • کتاب و ادبیات
  •  موسیقی
  • فرهنگی
  •  رادیو و تلویزیون
  • وزارت ارشاد
  •  تجسمی
  •  گزارش تصویری
  •  تبلیغات
  •  چند رسانه ای
  •  هنرگردی
  • امیر قادری: فضای انحصاری فیلمسازی در این دولت شکسته شد/ در این سه سال سینما به سبد فرهنگی خانواده‌ها بازگشت

    امیر قادری: فضای انحصاری فیلمسازی در این دولت شکسته شد/ در این سه سال سینما به سبد فرهنگی خانواده‌ها بازگشت

    امیر قادری با برشمردن شرایط سینما در سه سال مدیریت اخیر، عملکرد سینما را خوب ارزیابی کرد و تعامل صورت گرفته را نیازِ اقتضائات سینمایی طبق بحران‌ها دانست.

    ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ ۱۶:۳۴
  • هر ساله نمایشگاه‌های مرتبط با موضوعات آیینی و مذهبی برگزار می‌کنیم/ خانه عکاسان جوان امکان رشد و تعالی هنری را برای جوانان مهیا کرده است

    رسول اولیازاده در گفت و گو با هنرآنلاین:

    هر ساله نمایشگاه‌های مرتبط با موضوعات آیینی و مذهبی برگزار می‌کنیم/ خانه عکاسان جوان امکان رشد و تعالی هنری را برای جوانان مهیا کرده است

    رسول اولیاء زاده گفت:خانه عکاسان جوان متشکل از آموزشگاه و مجموعه گالری است. در آموزشگاه به صورت تخصصی و علمی، عکاسی آموزش می‌دهیم. ما تقریبا خطی که در خانه عکاسان ایران دنبال می‌کردیم در مجموعه خانه عکاسان جوان ادامه دادیم.

    ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ ۱۰:۲۷
  • سینما برای من وسیله‌ای برای شهرت و ثروت نیست/ همدلی و وحدت لازمه اصلی خانواده برزگ سینماست

    پوران درخشنده در گفت‌وگو با «هنرآنلاین» از دغدغه‌های فیلمسازی‌ و وضعیت این روزهای سینما می‌گوید

    سینما برای من وسیله‌ای برای شهرت و ثروت نیست/ همدلی و وحدت لازمه اصلی خانواده برزگ سینماست

    پوران درخشنده فیلمنامه‌نویس و کارگردان گفت: ما سینماگران با مردم زندگی می‌کنیم باید به کمک همدلی خانواده سینما مشکلات را شناخته و برای مردم خوراک فرهنگی تولید کنیم.

    ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ ۱۸:۰۰
  • عجله ناشران در تولید کتاب موجب افت کیفیت آن می‌شود/ سپردن کتاب به نویسنده آموزش ندیده، سوژه را می‌سوزاند

    آذر خزاعی در گفتگو با هنرآنلاین مطرح کرد؛

    عجله ناشران در تولید کتاب موجب افت کیفیت آن می‌شود/ سپردن کتاب به نویسنده آموزش ندیده، سوژه را می‌سوزاند

    خزاعی به هنر ایران گفت: ما باید نقدپذیر باشیم چراکه نقد موجب ارتقاء سطح آثار را بالا می‌برد.

    ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ ۰۱:۱۷
  • تهیه‌کنندگان برای جذب سرمایه‌های بیشتر از موسیقی‌های اصیل حمایت نمی‌کنند/ موسیقی‌های بی‌محتوای پاپ از طرف مردم پس‌زده می‌شود

    در گفت‌وگو با هوشنگ جاوید مطرح شد

    تهیه‌کنندگان برای جذب سرمایه‌های بیشتر از موسیقی‌های اصیل حمایت نمی‌کنند/ موسیقی‌های بی‌محتوای پاپ از طرف مردم پس‌زده می‌شود

    جاوید، پژوهشگر موسیقی در ارتباط با مافیای موسیقی توضیح داد: مافیایی موسیقی بخشی از جریانی است که امروز بر موسیقی حاکم است. تهیه‌کنندگانی که برای جذب سرمایه‌های بیشتر از موسیقی‌های سنتی و ایرانی حمایت نمی‌کنند این در حالی است که به‌واسطه تسلطشان در امر تبلیغات این توانایی را دارند که همچون گیشه موسیقی پاپ فروش بالایی را برای موسیقی سنتی رقم بزنند و برای موسیقی‌های اصیل ایرانی مشتری دست‌وپا کنند اما بر اساس آنچه در جریان است، کمپانی‌ها به دنبال سود زودبازده‌اند و بر این اساس سمت موسیقی پاپ می‌ایستند و حاضر به ریسک در سرمایه‌گذاری روی موسیقی سنتی نیستند.

    ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۱۶:۳۴
  • غلط‌نویسی عامدانه و استفادۀ بی‌قاعده از واژه‌های انگلیسی بلای جان زبان فارسی شده‌اند

    ناصر پروانی در گفتگو با هنرآنلاین عنوان کرد:

    غلط‌نویسی عامدانه و استفادۀ بی‌قاعده از واژه‌های انگلیسی بلای جان زبان فارسی شده‌اند

    پروانی: حفاظت از این زبان فقط وظیفۀ نهادهای مسئول نیست و یکایک فارسی‌زبان‌های دنیا باید برای نگهداری آن تلاش کنند.

    ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۱۴:۱۹
  • بوی جنگ‌هایی که ریشه در دروغ و شست‌وشوی مغزی جهان دارند، همه جا پیچیده است/ «آموزش» یکی از راه‌های دگرگونی‌های بنیادی جامعه است

    علیرضا کوشک جلالی در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

    بوی جنگ‌هایی که ریشه در دروغ و شست‌وشوی مغزی جهان دارند، همه جا پیچیده است/ «آموزش» یکی از راه‌های دگرگونی‌های بنیادی جامعه است

    «آموزش» یکی از راههای دگرگونیهای بنیادی جامعه است. بیش از دو دهه است که تصمیم گرفتم سیستم آموزشی تئاتر آلمان را با کمک عاشقان این رشته در تهران و شهرستان‌های ایران پیاده کنم و به دلیل کار در شهرستان‌ها برخی به من لقب«پرچمدار کار تئاتر در شهرستانها» را داده‌اند.

    ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ ۱۲:۳۸
  • شهرام کرمی: «گنجشک مفرغی» متکی به درونمایه است/ نباید درام‌نویسان ایرانی را فراموش کنیم

    در گفت‌وگو با هنرآنلاین مطرح شد؛

    شهرام کرمی: «گنجشک مفرغی» متکی به درونمایه است/ نباید درام‌نویسان ایرانی را فراموش کنیم

    شهرام کرمی گفت: این اثر متکی به درونمایه است و درونمایه آن در ارتباط با مضمون عشق، امید، مرگ و آرزو است. نمایش داستان ساده‌ای دارد که بستری شد تا من بتوانم درونمایه‌ام را پرداخت کنم و شخصیت‌ها هم در همین راستا هستند.

    ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ ۱۴:۱۴
  • بیشترین میزان سانسور فیلمم به خاطر رفاقت با «سیف‌الله داد» اتفاق افتاد/ در «نان، عشق، موتور هزار» خودم مسئول سانسور فیلم بودم

    ابوالحسن داودی در گفت‌وگوی با هنرآنلاین از سه دهه فیلمسازی اش می گوید/ بخش اول

    بیشترین میزان سانسور فیلمم به خاطر رفاقت با «سیف‌الله داد» اتفاق افتاد/ در «نان، عشق، موتور هزار» خودم مسئول سانسور فیلم بودم

    ابوالحسن داودی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده‌ی گزیده‌کار و خوش‌فکری که علاوه بر فیلمساز پیشینه‌ مدیریت صنفی کمک کرده نگاه جامعی به صنعت سینما و پیرامونش داشته باشد. او در گفت‌وگو با هنرآنلاین از شرایط مدیریتی سینما و کارنامه کاری‌اش صحبت کرده است.

    ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ ۱۴:۲۳
  • گویندگان قدیمی رادیو وارد فضای دوبله نمی‌شدند و می‌گفتند ابهت رادیویی‌مان از بین می‌رود/ هم‌ دوره‌ای‌هایم مرا فراموش کرده‌اند

    گفت‌وگوی «هنرآنلاین» با جواد ساری‌اصلان، از گویندگان پیشکسوت رادیو و تلویزیون

    گویندگان قدیمی رادیو وارد فضای دوبله نمی‌شدند و می‌گفتند ابهت رادیویی‌مان از بین می‌رود/ هم‌ دوره‌ای‌هایم مرا فراموش کرده‌اند

    جواد ساری‌اصلان، شاید نام و تصویر او برای برخی از مردم آشنا نباشد، اما او همان کسی است که با صدایش اغلب اطلاعیه‌های دوران انقلاب و زمان جنگ را با جمله «تجهیزات ارتش بعث عراق، توسط دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به آتش کشیده و منهدم شد» به گوش مخاطبان رسانده و حالا در بستر بیماری افتاده و به دست فراموشی سپرده شده است.

    ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۴:۴۹
بعدی | قبلی
جستجوی پیشرفته
  •  تماس با ما
  • جشنواره فجر

تمامی حقوق این سایت متعلق به هنرآنلاین است و استفاده از آن با ذکر منبع منعی ندارد

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام