• سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴
  • 1 July 2025
  •  ارتباط با ما
  •  درباره ما
  • تبلیغات
  • آرشیو
هنر آنلاین
Honaronline.ir
English العربية
نمایش منو
  • خانه
  •  سینما
  • تئاتر
  • کتاب و ادبیات
  •  موسیقی
  • فرهنگی
  •  رادیو و تلویزیون
  • وزارت ارشاد
  •  تجسمی
  •  گزارش تصویری
  •  تبلیغات
  •  چند رسانه ای
  •  هنرگردی
  • احترام برومند: داوود رشیدی فردی آزاده بود/  در شرایط بد هم از امیدواری حرف می‌زد

    به مناسبت هشتمین سالگرد درگذشت داوود رشیدی؛

    احترام برومند: داوود رشیدی فردی آزاده بود/ در شرایط بد هم از امیدواری حرف می‌زد

    احترام برومند گفت: دلیل این که بعد از هشت سال که از فوت داوود رشیدی می‌گذرد، همچنان ایشان ماندگار است، این است که ایشان در کار خودش خودش تداوم داشت.

    ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ۱۰:۴۱
  • «Inside Out» تلنگری است بر این که از خودم بپرسم، فرزندپروری من چگونه باشد/ چیزی به نام انیمیشن‌تراپی یا فیلم‌تراپی مبنای علمی ندارد

    نگاهی روانشناسانه به انیمیشن «Inside Out» در گفت‌وگوی «هنرآنلاین» با یک درمانگر فردی

    «Inside Out» تلنگری است بر این که از خودم بپرسم، فرزندپروری من چگونه باشد/ چیزی به نام انیمیشن‌تراپی یا فیلم‌تراپی مبنای علمی ندارد

    معصومه ترابی، درمانگر فردی گفت: چیزی به نام انیمیشن‌تراپی یا فیلم‌تراپی مبنای علمی ندارد. وقتی موضوع، بررسی ساختار روان و انسجام درونی باشد، یک فرآیند یا مسیر یا تکنیک ، واحد برای همه انسان‌ها وجود ندارد .

    ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ ۰۱:۲۵
  • محمدرضا مقدسیان: بی‌سوادی و نابلدی گریبان اقتباس از میراث ادبی‌مان در هنر نمایش را گرفته/ در نمایش ایران فرنگی‌پرست شده‌ایم

    مشاور کارگردان نمایش «رستم و سهراب» در گفت‌وگو با هنرآنلاین مطرح کرد؛

    محمدرضا مقدسیان: بی‌سوادی و نابلدی گریبان اقتباس از میراث ادبی‌مان در هنر نمایش را گرفته/ در نمایش ایران فرنگی‌پرست شده‌ایم

    بخش زیادی از نمایش‌هایی که روی صحنه است، کاملا مصداق کم‌فروشی است؛ما کم‌کاری‌های خود را پشت این گران شدن و هزینه‌ها پنهان می‌کنیم اما واقعیت این است که این‌ها دروغ و کم‌فروشی است.

    ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ۱۲:۴۴
  • آرمان من در «زخم کاری» این بود که یک داستان شکسپیری کامل داشته باشیم/  بازیگران ایرانی بر اساس بخت و اقبال دیده می‌شوند نه استعداد/ فیلمنامه‌نویسی در ایران هنوز مبتدی است

    نویسنده «زخم کاری» در گفت‌وگوی تفصیلی با هنرآنلاین مطرح کرد؛

    آرمان من در «زخم کاری» این بود که یک داستان شکسپیری کامل داشته باشیم/ بازیگران ایرانی بر اساس بخت و اقبال دیده می‌شوند نه استعداد/ فیلمنامه‌نویسی در ایران هنوز مبتدی است

    میلاد اکبرنژاد گفت: بازیگری در ایران قد کوتاهی دارد؛ چه در بخش مردان و چه در بخش زنان. در بخش زنان حتی وضوح بیشتری دارد و علت اصلی آن هم ربطی به خود بازیگران ندارد.

    ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ ۱۴:۰۱
  • هنرمندان ما در فضای جهانی‌سازی حل شده اند/ سینما بدون ایدئولوژی معنا ندارد /  فرهنگ عامه ما در سینما جایی ندارد

    در گفت‌وگو با تهیه کننده برنامه امتداد از سینما و فلسفه:

    هنرمندان ما در فضای جهانی‌سازی حل شده اند/ سینما بدون ایدئولوژی معنا ندارد / فرهنگ عامه ما در سینما جایی ندارد

    مهدی انصاری به هنرآنلاین گفت: هنرمندان ما در فضای جهانی‌سازی خود را حل کرده‌اند درصورتی‌که سینمای چین یا سینمای ژاپن تلاش کرده‌اند، اصالت خود را حفظ کنند.

    ۱۴۰۳/۰۵/۱۸ ۱۴:۰۴
  • خلاء خبرنگار جوان، باانگیزه، فعال و حرفه‌ای در رسانه‌ها حس می‌شود / مسئولین به خبرنگارها اعتماد داشته باشند

    میثم رشیدی مهرآبادی در گفتگو با هنرآنلاین:

    خلاء خبرنگار جوان، باانگیزه، فعال و حرفه‌ای در رسانه‌ها حس می‌شود / مسئولین به خبرنگارها اعتماد داشته باشند

    رشیدی مهرآبادی: خبرنگارها نبض تپنده جامعه هستند که اگر از حرکت بی‌افتند، جامعه دچار بحران می‌شود.

    ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۷
  • فیلم| نویسنده و بازیگردان سریال «زخم کاری»: رعنا آزادی‌ور از اینکه هنگام ایفای نقش زشت به نظر بیاید، نمی‌ترسد/ کسی دنبال پیشرفت بازیگری زنان نیست، می‌گویند در همین حد خوب است!

    فیلم| نویسنده و بازیگردان سریال «زخم کاری»: رعنا آزادی‌ور از اینکه هنگام ایفای نقش زشت به نظر بیاید، نمی‌ترسد/ کسی دنبال پیشرفت بازیگری زنان نیست، می‌گویند در همین حد خوب است!

    میلاد اکبرنژاد صحبت‌های جالب توجهی درباره قدرت بازیگری و نقش‌آفرینی بازیگران در سینما و شبکه نمایش خانگی کرد.

    ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ ۱۴:۲۵
  • ساخت بسیاری از فیلم‌های من برای خیلی از منتقدان آرزوست/ باید دست هر فیلمسازی که توانست مردم را بخنداند بوسید

    محمدحسین فرح‌بخش، کارگردان و تهیه‌کننده‌ سینما در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

    ساخت بسیاری از فیلم‌های من برای خیلی از منتقدان آرزوست/ باید دست هر فیلمسازی که توانست مردم را بخنداند بوسید

    فرح‌بخش گفت: در این دوره تدبیر این بود که فیلم‌های مردم‌پسند ساخته شد که بتوان نظر مردم را جلب کرده و به سینما دعوتشان کند. هر چند من هم با یکسری سیاست‌هایِ فیلمسازی حاکمیتی مخالفم. عرضم این است که باید در کنار فیلم‌های کمدی‌ای که گیشه‌پسندند، فیلم‌های اجتماعی ساخته شود. اما باید دقت شود امروز مردم کمدی می‌طلبند.

    ۱۴۰۳/۰۵/۱۵ ۱۱:۱۳
  • هدف بسیاری از سینماگران، فیلم خوب ساختن نیست/ خیلی از ارگان‌ها و نهادهای فیلمسازی، کارشناسی درستی برای تخصیص منابع خودشان ندارند

    امیر قادری، منتقد سینما در گفت‌وگو با «هنرآنلاین»:

    هدف بسیاری از سینماگران، فیلم خوب ساختن نیست/ خیلی از ارگان‌ها و نهادهای فیلمسازی، کارشناسی درستی برای تخصیص منابع خودشان ندارند

    امیر قادری منتقد و کارشناس سینما گفت: اینطور نیست که فقط در ایران کمدی‌ها فروش داشته باشند. در کل جهان فیلم‌های کمدی فروش بهتری دارند. تا زمانی که "عادت" سینما رفتن را به مخاطبان برنگردانیم، نمی‌توانیم روی جذب گسترده‌ی مخاطب سینمای ایران حساب کنیم.

    ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ ۱۲:۲۸
  • موقعیت های عاشقانه «عطرآلود» دچار کلیشه‌های آشنا نمی‌شود/ حسام محمودی نه خیلی پرشور و پرهیاهو بود و نه خیلی خاموش و تودار

    هادی مقدم‌دوست در گفت‌وگو با «هنرآنلاین»:

    موقعیت های عاشقانه «عطرآلود» دچار کلیشه‌های آشنا نمی‌شود/ حسام محمودی نه خیلی پرشور و پرهیاهو بود و نه خیلی خاموش و تودار

    هادی مقدم‌دوست گفت: فیلم «عطرآلود» فقط و فقط درباره تلاش برای ساختن یک عطر نیست؛ بلکه درباره نباختن خود به ترس است، درباره توجه و پرداختن به عشق و دیگران است.

    ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ ۱۲:۴۳
بعدی
جستجوی پیشرفته
  •  تماس با ما
  • جشنواره فجر

تمامی حقوق این سایت متعلق به هنرآنلاین است و استفاده از آن با ذکر منبع منعی ندارد

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام