
نگاهی به قسمت اول سریال «شریک جرم» ؛
پروندهای که باز شد!
«شریک جرم» ماجرای یک اتفاق هولناک در دفتر یک خانم وکیل است که موجب میشود او در معرض اتهام قرار بگیرد و اکنون او باید برای اثبات خود پرده از رازهایی بردارد.
«شریک جرم» ماجرای یک اتفاق هولناک در دفتر یک خانم وکیل است که موجب میشود او در معرض اتهام قرار بگیرد و اکنون او باید برای اثبات خود پرده از رازهایی بردارد.
تحویل سریع و به موقع کتابهای درسی دانش آموزان و دانشجویان از برکات خودکفایی کاغذ است و از این پس،چاپ و نشر صدها ملیون جلد کتاب درسی،معطل واردات نامنظم کاغذ خارجی نخواهد شد
پخش اولین قسمت از سریال«دفتر یادداشت» هم رکورد شکست و هم بحث های زیادی را در محافل هنری به وجود آورد.به همین بهانه نگاه کوتاهی کرده ایم به اولین قسمت پخش شده از این سریال.
فیلم «عامه پسند» با پرترهای از کاراکتر فهیمه آغاز میشود در حال بوتاکس؛ با پرترهای از همین شخصیت هم به پایان میرسد ولی این بار در حالیکه از بوتاکس صرفنظر میکند؛ این دو سکانس چکیدهای است از آنچه قرار است در فیلم ببینیم.
جواد عزتی طی سالها قدم هایش را درست برداشت تا امروز به جایی برسد که فرقی نمیکند در فیلم کمدی باشد و یا درامی اجتماعی، در هر صورت او خوب ظاهر میشود و تهیه کنندگان حاضرند برای به تصویر کشیدن او بر پرده نقرهای سینما، حسابی پول خرج کنند.
«سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج که محصول سازمان اوج بود، یکی از فیلمهای مهم جشنواره چهل و یکم بود که از زاویهای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف میپردازد.
«مرداب» یک سریال معمایی است و در این ژانر، با مخاطبی طرف هستیم که به لایههای زیرین و زبرین و ظاهر و باطن قصه توجه دارد و از هر سکانس بیتامل نمیگذرد؛ به همین خاطر است که میگوییم برزو نیکنژاد هنوز در کارگردانی ژانرهای غیرکمدی راه بسیاری در پیش دارد.
اگر دلیل اصرار بر ساخت سری هفتم «پایتخت» را امکان جذب مخاطب، احیای حیات صداوسیما، تزریق شادی در جامعه و رقابت با پلتفرمها بدانیم آیا بهتر نیست تصمیمگیرندگان امر از راههای دیگری مثل تولیدات جذاب و پویای جدید اقدام کنند؟
سریال پدرسالار حالا بعد از سه دهه دارد بازپخش میشود؛ سریالی جذاب که هنوز هم درسهای جالبی برای جامعه دارد، پس از گذشت سال ها شاهد ساخت فیلم هایی هستیم که به راحتی حرمت ها را شکسته و اتفاقا تا پایان نیز این حرمت از دست رفته را به صاحب اصلی اش باز نمی گردانند. مانند «برادران لیلا» کاری از سعید روستایی که بیش از هر چیز، نقدی که بر آن وارد بود به همین موضوع یعنی حرمتشکنی نسبت به پدر خانواده برمی گشت.
فیلم«اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی، بیشتر از آن که یک فیلم سینمای باشد، یک مستند داستانی است و اساسا کارگردانش، مستندساز است و نتوانسته است که دوربینش را در این فیلم، به سینمایی تغییر دهد.