به گزارش هنرآنلاین، چهارمین کتاب نسیبا عظیمی با عنوان «برمی‌گردم» در ژانر داستان اجتماعی، از سوی نشر ایجاز و در تیراژ 300 نسخه منتشر شد. این کتاب، اولین‌بار در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی و توزیع شد.

طراحی جلد این کتاب را آندیا درخشنده‌فر بر عهده داشته است.

در خلاصه‌داستان این کتاب آمده:«کارمند منضبط و دقیقی به تراپیست مراجعه می‌کند و درباره‌ی این‌که دو روز از هفته‌‌ی او گم شده یا نمی‌داند در این دو روز کجا بوده و چه بلایی بر سرش آمده، با روان‌شناس گفت‌وگو می‌کند. روان‌درمانگر در وضعیتی مستاصل، به او پیشنهادی می‌دهد که آغاز سفری پرماجراست».

نسیبا عظیمی،که دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه کاشان است، پس از سال‌ها ممارست و آموزش داستان‌نویسی، سال 1399 اولین اثرش را به نام «در چند ثانیه» نوشت و در نشر ایجاز به چاپ رساند.«نبضی برای زندگی» و «آغوش امن» از دیگرکتاب‌های این نویسنده هستند.

عظیمی1

در بخشی از رمان «برمی‌گردم» می‌خوانید:«انگشتان دختر از میان دستش رها می‌شود، نفس  عمیقی می‌کشد و تمام ریه‌اش را از آن بوی عجیب پر می‌کند. می‌تواند نفس‌های دختر را بشمارد، تند و مرطوب است.کاش خواب نباشد! احساس می‌کند توی سرازیری فرو می‌رود. به کما شبیه است. هیچ صدایی نمی‌شنود، توی لذتی غرق می‌شود که همه اراده‌اش را گرفته».

گفتنی است رمان کوتاه «برمی‌گردم» به قلم نسیبا عظیمی در 94 صفحه با تیراژ 300 نسخه و بهای یکصد هزار تومان، به همت نشر «ایجاز» چاپ شده است.

علاقه‌مندان به داستان‌های معاصر ایرانی می‌توانند با حضور در نمایشگاه کتاب تهران و راهروِ 26، غرفه‌ی 670، نشر «ایجاز»، این رمان را تهیه و مطالعه بکنند.