گروه رادیو و تلویزیون خبرگزاری هنر ایران: مهران رجبی، بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با هنر آنلاین، شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراهشان را تسلیت گفت و عنوان کرد: متاسفانه فردی انقلابی و جهادی را از دست دادیم و نمی‌توان کتمان کرد که این اتفاق برای کشور صدمه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما در گذشته اتفاقات تلخ مشابه را پشت سر گذاشته‌ایم، اشاره کرد: شهادت رئیس‌جمهور رجایی بسیار تلخ  و گرفتاری‌ها در آن زمان بیش از امروز بود. از آن بحران‌ها عبور کردیم و در زمان شهادت آیت‌الله رئیسی کشور تثبیت شده و جایگاه مناسبی در میان کشورها پیدا کرده است.

این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون افزود:  متاسفانه جای خالی آیت‌الله رئیسی در آینده به شدت احساس خواهد شد. شاید مردم تا به امروز کمتر متوجه فعالیت‌های ایشان شده باشند، اما از این پس بیش از گذشته توجهشان به این خدمات جلب خواهد شد، چرا که به مرور  زمان اقدامات آیت‌الله رئیسی جلوه بیشتری خواهد داشت و  مردم اثر آن را در زندگی خود می‌بینند.

رجبی با اشاره به برخی از فعالیت‌های رئیس‌جمهور کشور، اظهار کرد: در گذشته بسیاری از کارگا‌ه‌ها تعطیل بودند و در دولت آقای رئیسی احیا شدند. برخی از پروژه‌های دولتی که از دولت‌های قبل به جا مانده بود، تکمیل شد و به نتیجه رسید. در زمان همه‌گیری کرونا نیز واکسن‌های مورد نیاز به کشور وارد شد که مجموعه‌ای از دیپلماسی و در میدان دویدن را نشان می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حادثه تاسف‌بار را به همه دوستداران رئیس‌جمهور شهید، مردم خوب ایران، خانواده ایشان و خوانندگان این متن تسلیت می‌گویم.