گروه رادیو و تلویزیون خبرگزاری هنر ایران: مدیر شبکه نسیم گفت: در گذشته عمده تولیدات این شبکه در ایام محرم و صفر تعطیل می‌شد، امسال اما متناسب با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم، در گفت‌وگو با هنرآنلاین، با بیان اینکه برای فصل تابستان برنامه‌های متنوع بسیاری را در دستور کار داریم، گفت: بخش قابل توجهی از تابستان با ماه محرم و صفر مصادف شده است و متناسب با این دو ماه برنامه‌هایی را در شبکه نسیم به نمایش می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سرگرمی و نشاط در این بازه زمانی با تغییرات مواجه می‌شود، عنوان کرد: شبکه تلویزیونی نشاط و سرگرمی نسیم، در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) پخش برنامه‌های طنز و کمدی را تغییر خواهد داد. در گذشته نیز عمده تولیدات این شبکه در ایام محرم و صفر تعطیل می‌شد، امسال اما متناسب با این ایام برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

مدیر شبکه نسیم خاطرنشان کرد: از آنجایی که در ایام مذکور فضای عزاداری بر کشور حاکم بوده و جزو لاینفک فرهنگ ما و مردم است، برنامه‌هایی را به آنتن می‌رسانیم که متناسب با اوقات فراغت و فرهنگ عزاداری سید الشهدا(ع) باشد تا مردم آن‌ها را با اشتیاق دنبال کنند، بهره معنوی ببرند و سرگرم شوند.

مدیر شبکه نسیم در پایان به پخش برنامه‌های «از سرگذشت» و «با حسین(ع) حرف بزن» در محرم و صفر امسال اشاره کرد.