به گزارش هنرآنلاین مهدی نقویان مدیر سیما فیلم به خبرنگار هنرآنلاین گفت: ناصر طهماسب در عرصه هنر اثبات شده است و  نیاز به تعریف و تمجید ندارند. ناصر طهماسب استاد ملامنازع عرصه صداپیشگی و دوبلاژ بود. هرچند حرفه دوبلاژ در ایران در عرصه جهانی جایگاه بسیار بالایی دارد این هنرمند در این عرصه منحصر به فرد بودند.

این مدیر تلویزیونی در خصوص حواشی درگذشت ناصر طهماسب گفت: حواشی همیشه وجود دارد و مدام تکرار می‌شود و اتفاق جدیدی نیست.

وی در ادامه افزود: کسانی که این حواشی را ایجاد می‌کنند در اقلیت‌اند و نباید به آنها توجه کرد.

نقویان درپاسخ به این سوال که چرا این گروه اقلیت می‌‎توانند زندگی هنرمندان را تحت تاثیر قرار دهد گفت: این گروه صدای بلندی دارند اما با خروش امواج در ساحل از میان می روند و تنها های و هوی بلندی دارند.  

رییس سیمافیلم در خصوص خاکسپاری غریبانه این هنرمند گفت: به نظرم این اتفاق به دلیل روحیه شخصی این هنرمند بوده است. حتی وقتی مرحوم طهماسب در قید حیات بود نیز روحیات خاصی از وی در ارتباطات روزمره می‌دیدیم. پسر مرحوم هم اشاره داشته که بخاطر احترامی که برای این روحیه پدر قائل بودند، تصمیم گرفتند مراسم را اینگونه برگزار کنند. پس از آن هم دیدیم که قشر وسیعی از مردم، بخاطر محبوبیت این هنرمند واکنش‌های خوبی نشان دادند؛ البته به جز یک عده قلیل که ارتش مجازی هستند و هویت و واقعی یا غیر واقعی بودن آنها مشخص نیست.

وی در پاسخ به هویت و منشا این ارتش‌های مجازی عنوان کرد: فکر می‌کنم که این ارتش مجازی هم از داخل کشور و هم در خارج از کشور فعالیت دارند. به نظرم مردم ما دیگر از این موضع‌های مجازی و غیرواقعی عبور کرده‌ایم. اوایل اگرچه این موضع‌های مجازی در سطح جامعه تردیدهایی می‌افکند اما امروز گذر زمان غیرواقعی بودن آنها را ثابت کرده است.