به گزارش هنرآنلاین، بابایی‌پور در این مجموعه سعی در نگاهی فرمالیستی و ورا مفهومی به عکاسی از ابنیه تاریخی و مذهبی داشته است.

عنوان «زجاج» یا همان زُجاجه برگرفته از سوره مبارکه نور است که ظرف یا جایگاه بلورین را گویند که نور در آن و از آن به اطراف منشعب می‌شود. این هنرمند با توجه به انعکاس نور عکس‌هایی از جنس نور خلق کرده و در برابر مخاطب قرار داده است.

این هنرمند در این نمایشگاه عکس‌هایی از حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، حرم حضرت شاه چراغ (ع) و آستان قدس رضوی بارگاه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را با نگاهی دیگر در معرض تماشای چشم مخاطبین خود قرار داده است.

بابایی1

زهرا بابایی پور دانش آموخته‌ی رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران است که دوره‌های عکاسی را نزد حمزه اولیازاده گذرانده و آثار خود را در نمایشگاه «زجاج» ارائه کرده است.

این نمایشگاه عصر روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در گالری خانه عکاسان جوان با حضور هنرمندان و اساتید عکاسی و علاقه‌مندان به هنر افتتاح خواهد شد و تا سه‌شنبه اول خرداد هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ میزبان نگاه هنردوستان و هنرپویان خواهد بود. گالری خانه عکاسان جوان در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک 3، طبقه دوم واحد 3 واقع است.