گروه هنرهای تجسمی«هنرآنلاین»: محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در رابطه با کمبود دیوار و نمایشگاه برای ارائه آثار هنرمندان تجسمی بیان کرد: ما با کمبود دیوار و نمایشگاه برای آثار هنرمندان تجسمی روبرو هستیم که این کمبود باید با ساخت و ساز برطرف شود.البته تمهیدی اندیشیده شده است تا برخی از مکان‌هایی که قابلیت افزوده شدن به گالری و نمایشگاه را دارد با انجام تعمیرات به نمایشگاه‌ها افزوده شوند.اما اصل ماجرا ساختن آن ساختمان بزرگ فرهنگ و هنر است که وزیر فرهنگ در دستور کار قرار دادند و زمین آن هم تهیه شده است.

وی افزود: اگر آن ساختمان فاخر ساخته شود بخشی از ماجرا حل خواهد شد. البته نیاز به صفر نمی‌رسد اما همین که ما بتوانیم یک مجموعه قابل احترام و قابل عنایت برای اصحاب هنرهای تجسمی داشته باشیم قابل تشکر از وزیر فرهنگ است.

معاون امور هنری همچنین در رابطه با حضور در دوسالانه هنرهای تجسمی ونیز گفت: هنرمندان تجسمی در دوره جدید دوسالانه ونیز حضور خواهند داشت.

سالاری در پایان گفت: برای حضور در این دوسالانه مقدمات فراهم شده است؛ ثبت نام صورت گرفته است و مکان هم مشخص شده است. آثار هنری نیز توسط شورای سیاست‌گذاری و کارگروه تشکیل شده انتخاب خواهد شد و از اردیبهشت ماه دوستان در آن جا مستقر می‌شوند.