به گزارش هنرآنلاین، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی طیبه آنجدانی کارشناس هنری کانون پرورش فکری استان تهران از جشنواره تئاتر کودک کربلا دو تقدیرنامه دریافت کرد.

بر همین اساس، باران فلاحیان (عضو مرکز شماره ۳۱ کانون تهران) لوح تقدیر بهترین بازی‌دهنده کودک و میثم میثاقی لوح تقدیر بهترین بازی‌دهنده عروسکِ را از سوی هیئت داوران این جشنواره به دست آوردند.

این نمایش در راستای طرح حمایت از نمایش‌گران کانون در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا شد.

نمایش «دختر کوچولو» با الهام از کتاب‌های «خشم قلمبه» و «آدم کوچولوی گرسنه» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

داستان این نمایش در مورد دختربچه‌ای است که با نخوردن غذا (کوکو سبزی)، کوچولو می‌شود و اتفاق‌هایی برایش پیش می‌آید و در آخر با خوردن کوکو سبزی بزرگ می‌شود و از خواب می‌پرد... د.

بر اساس این خبر، نمایش «دختر کوچولو» در زمان برگزاری جشنواره تئاتر کودک الحسینی الصغیر در کربلا، به جشنواره نمایش‌های خیابانی دانشگاه آینده شهر بابِل حلّه نیز دعوت شد و موفق به دریافت لوح تقدیر هیئت داوران شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک «الحسینی الصغیر» در کربلای معلی به همت بخش مراقبت و پرورش کودک در آستان مقدس حسینی از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در کربلا برگزار شد.