به گزارش هنرآنلاین، هیئت داوران در بخش تئاتر خیابانی فقط محمد میرعرب رضی، بازیگر نمایش چشم ها را باید شست، را شایسته تقدیر دانست.

براساس این گزارش، در بخش بروشور تئاتر صحنه ای هیئت داوران هیچ انتخابی نداشت و جایزه بخش موسیقی را نیز به امیر شمس، آهنگساز نمایش رفتم که بنویسم، تقدیم کرد.

منتخبان هیئت داوران در بخش طراحی صحنه تئاتر صحنه ای به ترتیب اول تا سوم عبدالرضا شیبانی (6 پنجره مایل به همیشه)، رضانازوئی و بابک تهرانی (رفتم که بنویسم) و رشید نصیری (این عشق پیر) بودند.

همچنین جایزه رتبه اول بهترین بازیگر زن دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج گلستان به مینا رجب زاده (6 پنجره مایل به همیشه)، جایزه رتبه دوم به طور مشترک به زهرا امامی (رفتم که بنویسم) و سمیرا مهدوی (این عشق پیر) و جایزه رتبه سوم نیز به طور مشترک به خدیجه نوده (این عشق پیر) و فاطمه احمدی (پرتره دو نفره) اهداء شد.

هیئت داوران جشنواره در بخش بهترین بازیگر مرد 4 نفر را شایسته تقدیر دانستند که منتخب رتبه اول احسان عباسی (رفتم که بنویسم)، منتخب رتبه دوم حمیدرضا میرزائی (شش پنجره مایل به همیشه) و منتخبان رتبه سوم مهدی صمدی (دعوت به همکاری) و محسن قزلسفلو (شش پنجره مایل به همیشه) بودند.

برپایه این گزارش، هیئت داوران دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج گلستان در بخش نمایش نامه نویسی، بدون اولویت، نمایش نامه های رفتم به بنویسم (بابک تهرانی) و شش پنجره مایل به همیشه (حمیدرضا میرزائی) را به طور مشترک به عنوان نمایش نامه های برتر معرفی کرد.

همچنین در زمینه بهترین کارگردانی نیز هیئت داوران به ترتیب اول تا سوم عبدالرضا شیبانی (شش پنجره مایل به همیشه)، بابک تهرانی (رفتم که بنویسم) و احمد زیانی (دعوت به همکاری) را شایسته تقدیر دانست.

نمایش شش پنجره مایل به همیشه نیز به عنوان اثر برگزیده دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج گلستان معرفی شد.

علاوه بر این از داوران و سرپرستان گروه های نمایشی نیز به دلیل حضور در جشنواره تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج گلستان از روزهای (6 تا 8 آبان) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز و با حضور 11 گروه نمایشی از 5 شهرستان گرگان، گنبد، آزادشهر، کردکوی و بندرگز به 2 صورت خیابانی و صحنه ای برگزار شد.

انتهای پیام/38