سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "بیتل‌ها" به کارگردانی نینا نفیسی این روزها در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود. نینا نفیسی با ارائه توضیحاتی در مورد این نمایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: داستان این نمایش از جذابیت بسیاری برای من برخوردار بود چراکه این اثر به مشکلات زنان جامعه می‌پردازد.

او ادامه داد: "بیتل‌ها" روایتی از واکنش‌هاست. روایت چهار زن در دهه 60 که هرکدام به گونه‌ای خاص رفتار و فکر می‌کنند.

نفیسی با بیان خلاصه‌ای از داستان نمایش بیان کرد: این اثر واکنش‌های چهار دوست صمیمی است که همیشه در کنار هم بودند و عکس‌العمل آنها در برابر یک واقعه احساسی تلخ به نمایش کشیده می‌شود.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه شخصیت‌های نمایش همه خاکستری‌اند عنوان کرد: در اجرا کاملا به متن اثر وفادار بودیم اما تلاش کردیم تا جذابیت‌های تصویری ایجاد کنیم تا دید بصری مناسبی را برای مخاطبان‌مان ایجاد شود.

نفیسی خاطرنشان کرد: انباشت رویاها و حسرت‌ها محرکی است برای افزایش نگرانی‌ها، نگرانی برای در کنار هم نبودن، نگرانی برای فراموش شدن؛ "بیتل‌ها" محفلی برای پرده‌برداری از رویاها و حسرت‌ها است .

گفتنی است؛ نمایش "بیتل‌ها" به نویسندگی محمد‌ چرم‌شیر و کارگردانی نینا نفیسی تا 31 مردادماه ساعت 19:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود. هاله گرجی، شهزاد وجدانی، شکوفه هاشمیان و تبسم هاشمی بازیگران این اثر هستند.