سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "عشق من حامد بهداد" نوشته افشین هاشمی و کار ارسطو خوش‌رزم از 12 مردادماه ساعت 21:15 در مجموعه دیوار چهارم با بازی جواد خواجوی، ارسطو خوش‌رزم و ابوالفضل کردی به روی صحنه است.

ارسطو خوش‌رزم در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره انتخاب و اجرای این نمایشنامه از افشین هاشمی گفت: من سال‌ها پیش این اثر نمایشی را به کارگردانی افشین هاشمی نویسنده نمایشنامه دیده بودم و در شرایط کنونی زمانی‌که دیدم طرفداران برخی از بازیگران چهره به واسطه حضور آن‌ها در نمایشی به تماشاخانه‌ها رو می‌آورند، تصمیم به اجرای این نمایش گرفتم.

بازیگر نمایش "دروغ" درباره موضوع و مضمون این اثر نمایشی خاطرنشان کرد: این نمایش به افرادی می‌پردازد که علاقمند به بازیگران سینمای ایران هستند و آن‌ها را دنبال می‌کنند. به گفته افشین هاشمی نمایشنامه "عشق من حامد بهداد" براساس نمایشنامه "رضا بیک ایمانوردی" به قلم ابراهیم مکی که در سال 1356 نوشته شده، نگاشته است. در حقیقت این نمایشنامه بازنویسی و به روز شده نمایشنامه "رضا بیک ایمانوردی" است. از آنجا که خود از طرفداران حامد بهداد هستم؛ بر آن شدم تا این نمایش را روی صحنه آورم.

او با بیان اینکه تمرینات نمایش "عشق من حامد بهداد" به صورت فشرده حدود 20 روز به طول انجامید، عنوان کرد: از آنجا که این اثر مناسب اجرای محیطی و کافه‌ای است، در نظر داشتم تا این نمایش را در کافه تریای سالن اصلی تئاتر شهر اجرا کنم اما تسلیم قوانین خاص تئاتر شهر نشدم و از اجرا در آن منصرف شدم. پس از آن تصمیم گرفتم این اثر را در کافه پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کنم اما متاسفانه امکان هماهنگی زمان مدنظر ما با این تماشاخانه میسر نشد و برآن شدم تا آن را در سالن دیوار چهارم به صحنه آورم که به نظرم اشکالی هم ندارد که این نمایش در داخل سالن اجرا شود.

بازیگر نمایش "یک ساعت آرامش" با بیان اینکه نمایش "عشق من حامد بهداد" یک کمدی اجتماعی است، درباره سبک و فضای اجرایی این نمایش یادآور شد: در سبک اجرایی بسیار ساده پیش رفته‌ام و این نمایش فضای عجیب و غریبی ندارد. تماشاگر با اجرا همراه می‌شود و بازیگران، مخاطب را وارد نمایش می‌کنند. در صحنه نیز تنها یک، میز و دو صندلی کافه‌ای وجود دارد.

خوش‌رزم درباره میزان وفاداری‌اش به نمایشنامه در اجرا تصریح کرد: من در اجرای این نمایش کاملاً وفادار به متن بوده‌ام ضمن اینکه افشین هاشمی نیز این موضوع برایش حائز اهمیت است. از آنجا که نمایشنامه "عشق من حامد بهداد" در سال 1391 نوشته شده است و درباره بازیگران زن چهره در آن سال‌هاست، تنها به فراخور زمان با هماهنگی با نویسنده نمایشنامه، اسامی بازیگران را براساس چهره‌های محبوب سینما در این روزها تغییر داده‌ام.

او در پایان صحبت‌هایش گفت: به اعتقاد من این نمایش برای مخاطب خاص و عامه حرفی دارد و از آنجا که برای بطن جامعه و مردم نوشته و کار شده است، تماشاگر عام با آن ارتباط برقرار می‌کند.

دیگر عوامل نمایش "عشق  من حامد بهداد" عبارتند از: مدیر تولید: کهبد تاراج، دستیار کارگردان: ابوالفضل کردی، منشی صحنه: نائمه علمی نژاد، روابط عمومی: امیر قالیچی، عکس و تیزر: مهران بی پروا، طراح پوستر و بروشور: شایان کیانی و گریم: مهدی جهانگیری.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.