به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تالار هنر، مراسم تودیع و معارفه پریسا مقتدی و حسین موذن مدیران سابق و جدید تالار هنر عصر روز گذشته 1 خرداد با حضور شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی و کیوان نخعی مدیر روابط عمومی اداره کل و کارکنان تالار هنر برگزار شد.

شهرام کرمی در این مراسم بهانه دیدار را تودیع و معارفه دو بزرگوار عنوان کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مدیریت پریسا مقتدی در زمان تصدی مدیریت تالار هنر به شناخت توانایی‌های ایشان اشاره کرد و گفت: دوران شکوفایی تالار هنر به زمان مدیریت خانم مقتدی بر می‌گردد و ایشان یکی از نیروهای با سابقه اداره کل هنرهای نمایشی است و با توجه به تجربه ایشان در بخش‌های مختلف ازجمله مدیریت تماشاخانه سنگلج و قدمت و اهمیت این تماشاخانه من از خانم مقتدی تقاضا کردم که این مسئولیت را بپذیرد.

 او در ادامه سخنانش به سال‌های حضور خود در تالار هنر و سابقه همکاری دوستانه با کارکنان این تالار اشاره و از زحمات‌شان تشکر کرد.    .

مدیر کل هنرهای نمایشی در پایان سخنانش در معرفی مدیر جدید تالار هنر به سابقه مدیریتی حسین موذن پرداخت و اظهار کرد: من یکی از نمایش‌های خود را در زمان مدیریت حسین موذن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا کردم و از نزدیک با دغدغه‌مندی ایشان در حوزه کودک و نوجوان آشنا هستم و با توجه به شایستگی‌های آقای موذن و فعالیتهای خوب‌شان در آن مرکز چند بار از ایشان تقاضا کردم تا مدیریت تالار هنر را بپذیرند تا در نهایت این مسئولیت را پذیرفتند..

در ادامه این مراسم آقای نخعی به خصوصیات انسانی و روابط دوستانه آقای موذن با همکاران‌شان در زمان حضور در اداره کل هنرهای نمایشی اشاره کرد.

گفتنی است، در پایان مراسم حکم مسئولیت حسین موذن به عنوان مدیر جدید تالار هنر از سوی شهرام کرمی به او اعطا شد.