به گزارش هنرآنلاین، جدیدترین کنسرت کاکو بند در حالی در آخرین روز هفته گذشته روی صحنه رفت که مخاطبان این گروه دو سال قبل شاهد آخرین اجرای زنده از سوی نیما و پویا صرافی‌مهر بودند و آنها برای تولید آلبوم جدیدشان در دو سال گذشته به صورت کامل وقت و انرژی‌شان را صرف تولید اثر جدید گروه کردند.

نخستین اجرای زنده آلبوم "دنیای نو" با صحبت‌های نیما صرافی‌مهر آغاز شد که رو به حضار گفت: پس از دو سال دیدن‌تان واقعا هیجان‌زده‌مان کرد و خوشحالیم که دوباره در کنار هم قرار است شب ویژه‌ای را روی صحنه ببریم.

اجرا و سبک خاص کنسرت‌های کاکو بند که ترکیبی از نور و پرفورمنس و تصویر است همواره مخاطبان مشخص و هدفمندی را به خود دیده است و از تنوع واکنش‌های دوستداران این گروه در سالن به راحتی قابل تشخیص است که مخاطب کاکو بند، مخاطبی همواره ثابت هستند.

نیما صرافی‌مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما اجراهای زیادی تا به حال داشتیم ولی امشب برای اولین بار افتخار میزبانی از پدر و مادرمان را در سالن داریم و این برای ما واقعا اتفاق مهمی است.

خواننده کاکو بند در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود رو به حضار با بغض گفت: همیشه قدر پدر و مادر و همه عزیزان‌تان را بدانید و الان هم به افتخار همه پدر و مادرها یک تشویق ویژه لطفا.

اجرای قطعات پرطرفدار کاکو بند که نوع خاص همراهی حاضرین در سالن را به خود می‌دید از اتفاقات جالب این کنسرت بود.

مخاطبان کاکو بند مشخصا از تمام انرژی خود برای همراهی با اعضای گروه در کنسرت‌های‌شان استفاده می‌کنند و ترکیب بازی با نور و تصاویر ال ای دی، از جمله جذابیت‌های همیشگی کنسرت‌های کاکو بند است که "پرفورمنس" برجسته‌ترین اتفاق در همه کنسرت‌های این گروه است.

نیما و پویا صرافی‌مهر به همراه امیر علیزاده اعضای اصلی کاکو بند هستند و این کنسرت به همت موسسه آوای هنر روی صحنه رفت.