سرویس موسیقی هنرآنلاین: بهرام دهقانیار آهنگساز موسیقی فیلم درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: این روزها مشغول کار روی موسیقی سریال "هیئت‌ مدیره" به کارگردانی مازیار میری هستم. سعی کرده‌ام مجدداً بازگشت حسی به فضای آن دوران مثل "خانه سبز" و "همسران" داشته باشم

وی افزود: زمانی که تهیه‌کننده آن من را به این کار دعوت کرد به‌طورجدی اذعان داشت که می‌خواهد این فیلم را به مسعود رسام تقدیم کند. من نیز موسیقی این کار را به او و بیژن بیرنگ تقدیم می‌کنم. موسیقی کار نیز بر اساس متن سریال و مضمون آن ساخته شده است. در واقع در ساخت آن‌هم از پیانو هم از سبک موسیقی جز استفاده شده است. سریال نیز هم دارای فضاهای نمایشی و هم طنز را دربر می‌گیرد.

او ادامه داد: از این همکاری بسیار خوشحالم چون این را خوب می‌دانم که مازیار تسلط فراوانی روی کار خود داشته و تا الان که 44 قسمت از آن را ساخته‌ایم تعامل خوبی با سازنده داشته‌ام. البته فشردگی کار و نبود فرصت کافی را نباید دست‌کم گرفت که باوجود تعامل و انعطاف‌پذیری بالای میری همکاری میان ما بدون مشکل در حال پیش روی است.

دهقانیار همچنین گفت: در ساخت موسیقی من تنها نقش نداشتم و گروه زهی ما علی جعفری‌پویان (سولو)، پدرام فریوسفی و نیما زاهدی بوده‌اند و در بعضی قسمت‌ها هم مسعود همایونی عزیز گیتار الکتریک نواخته است که تمام این‌ها در موسیقی متن جاری هستند. شهاب آذین‌مهر نوازنده تار و سه‌تار بوده و حامی حقیقی هم میکس و مسترینگ تیتراژ و ترانه محلی را انجام داده است. بخش‌هایی از موسیقی متن را خودم و بخشی را هم حامی حقیقی میکس می‌کند.

"هیئت‌مدیره" به کارگردانی مازیار میری یکی از سریال‌های نوروزی تلویزیون است که ۱۵ قسمت آن در ایام نوروز روی آنتن شبکه پنج رفته است.

ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگرانی هستند که در "هیئت‌مدیره" نقش‌آفرینی می‌کنند؛ البته روز نخست تصویربرداری این سریال که در حضور خبرنگاران بود، احسان کرمی و حدیث میرامینی هم جلوی دوربین رفتند.

طبق صحبت‌های مهران رسام، تهیه‌کننده، ۱۵ قسمت این سریال برای پخش نوروزی شبکه پنج سیما در حال آماده‌سازی است و گروه برای تولید ادامه قسمت‌های این سریال، در عید هم کار خواهند کرد و پروژه تعطیل نمی‌شود تا ادامه این سریال ۱۰۰ قسمتی بعد از عید هم پخش شود. سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل‌مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.