سرویس معماری هنرآنلاین: نخستین سمپوزیوم ملی روز معمار به ریاست مهین صحراگرد و در بخش های مختلفی چون برگزاری آیین بزرگداشت استاد علی اکبر نصرآبادی، معمار، نقاش و رئیس شورای عالی تمبر و موزه پست و ارتباطات تهران؛ پنل گفت و گو و بخش دانشگاهی برگزار می‌شود.

در این سمپوزیوم دکتر امیر حسین حکمت نیا، باستان شناس و رئیس کمیته گردشگری اتاق تعاون فارس؛ مهندس حمیدرضا شیبانی، معمار، شهرساز و مشاور علمی ریاست شورای عالی تمبر و موزه پست و ارتباطات و مهندس ابوالفضل پیروی، معمار و کارشناس سازمان راهداری و حمل و نقل نی ریز به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

همچنین در بخش دانشگاهی از فصلنامه علمی تخصصی معماری و شهرسازی شارستان رونمایی خواهد شد. در ادامه این رویداد نیز، نمایشگاهی از دستاوردهای دانشجویان معمار به همراه ارائه مقالات و سخنرانی برگزار خواهد شد.

این سمپوزیوم با حمایت آموزشکده فنی و حرفه ای دختران نی ریز برگزار می‌شود. در این رویداد میترا یادگار، دبیر علمی و ابوالفضل پیروی دبیر اجرایی است.

علاقمندان به حضور در این رویداد می‌توانند، سه شنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 الی 12 به سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز مراجعه کنند.