به گزارش هنرآنلاین، در این مراسم هنرمندانی چون نیوشا ضیغمی، نیما شاهرخ شاهی، الهام حمیدی، پیمان عباسی، حسن ناظر، قاسم زارع، محسن مسافرچی، مهدی میامی، شاهین باباپور، و... حضور داشتند و همراه با مردم و دیگر اهالی سینما فیلم به نمایش درآمد.

مسعود فروتن که اجرای مراسم را برعهده داشت در ابتدا از تمامی سازندگان دعوت کرد تا به روی سن آمده و درباره وضعیت ساخت این فیلم دقایقی به صحبت بپردازند.

اکران خصوصی فیلم

پیمان عباسی نویسنده فیلمنامه این فیلم که به همراه دخترش روی سن آمده بود گفت: فیلمنامه این فیلم براساس اتفاق واقعی که برای دخترم رخ داده به نگارش درآمده است. من به همراه دخترم که با مریضی سخت دست و پنجه نرم می کرد روزهای بسیار سختی را گذراندیم و این در حالی بود که نیوشا ضیغمی بعد از پایان این دوران از من درخواست کرد فیلمنامه زندگی واقعی دخترم را بنویسم.

وی افزود: با آغاز نگارش به دلیل یادآوری روزهای سختی که داشتم چندین بار با نیوشا ضیغمی تماس گرفتم و انصراف خودم را اعلام کردم ولی وی اصرار داشت که این کار انجام شود. جا دارد از نیوشا ضیغمی و همه گروه این فیلم که همراه من بودند تا این فیلم به سرانجام برسد تشکر کنم.

اکران خصوصی فیلم

نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی (بازیگران) حسن ناظر (کارگردان) و محسن مسافرچی (پخش کننده و تهیه کننده) نیز در ادامه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از تمامی افرادی که برای تماشای این فیلم به سینما آمده بودند تشکر کردند.