سرویس سینمایی هنرآنلاین: محسن قصابیان "نیوکاسل" را سال 95 کلید زد و قصه اعضای یک خانه قدیمی را که هرکدام ماجراهای خاص خودشان را دارند را روایت کرد که این فیلم در ادامه راه به دلیل مشکلاتی  نصفه باقی ماند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره سرنوشت این فیلم گفت: سکانس‌های باقی مانده از "نیوکاسل" گرفته شد و این روزها مراحل ضبط موسیقی آن توسط بهنود یخچالی و صداگذاری توسط موسوی نژاد در حال انجام است. هنوز برای تیتراژ آن تصمیمی گرفته نشده و فکر می‌کنم تا یک ماه آینده فیلم کاملا آماده اکران باشد.

قصابیان همچنین درباره حضور در سریال "گروهان بلال" نیز بیان کرد: این سریال را به تازگی تمام کردیم که در 10 قسمت برای شبکه یک، برای پخش در ایام هفته دفاع مقدس آماده می‌شود. این سریال توسط عزیز علیزاده تهیه و عبدالرحمان شلیلیان نیز کارگردانی کرده است.

این بازیگر ادامه داد: در این سریال علاوه بر بازی، بازیگردانی آن را نیز برعهده داشتم. قصه آن درباره گروهان بلال است که همه با اتفاقاتی که در این گروهان در زمان جنگ رخ داد آشنا هستند.

قصابیان در پاسخ به این سوال که قرار است در این سریال چه اتفاق جدیدی در ژانر جنگ رخ دهد تا مخاطب را پای تلویزیون بنشاند، عنوان کرد: اصولا برای جنگ، فیلم ساختن کار بسیار سختی است و باید موضوع بسیار جذاب باشد تا مخاطب را جذب کند. محوریت این سریال 14-15 نوجوان هستند که روی قصه آنها مانور داده شده است ضمن اینکه بهرحال یک سریال مهندسی رزمی است و این جذابیت کار را بیشتر می‌کند.

"گروهان بلال" نام گروهان رزمی است که نیروهای آن را نوجوانان تشکیل می‌دهند و همگی راننده لودر و بولدوزر هستند. رحیم جوان جانبازی است که فرماندهی این گروهان را به ناچار و به سودای رفتن دوباره به خط مقدم جبهه پذیرفته است... وحید رهبانی در نقش رحیم، شهرام قائدی در نقش ابراهیم، سید مهرداد ضیایی در نقش احمد صالحی، امیررضا دلاوری در نقش روحانی، ایمان صفا در نقش برزو، حسین توشه، علی نعمت اللهی، محمد حاتمی، پوریا پورسرخ، ارژنگ امیرفضلی، کاوه خداشناس، حسین سلیمانی، مجید مشیری، خسرو شهراز، سلمان فرخنده، هادی قمیشی و ... بازیگران این سریال هستند.