گروه تجسمی هنرآنلاین: کارو را از بزرگ‌ترین استعدادهای عرصه هنر کلمبیا از دهه ۱۹۷۰ تا امروز می‌دانستند که با آثارش بیش از همه نشانه و نامواره شرکت کوکاکولا را به چالش می‌کشید. یکی از کارهای کارو با موضوع کوکاکولا روی پرچم کلمبیا مربوط به سال ۱۹۷۷ در موزه تیت لندن به نمایش درآمده است. او با این آثار نشان می‌داد فرهنگ سرمایه‌گرایی و مصرفگرایی آمریکایی با کالاهایی چون کوکاکولا وارد کلمبیا شده و بر زندگی مردم تاثیر گذاشته است.

بسیاری از کارشناسان معتقد بودند کارو از زیبایی‌شناسی گذر کرده و وارد دنیای هنر مفهومی شده است. او در آثار خود می‌کوشید به این پرسش پاسخ دهد که هنر چیست و شیوه‌های عرضه و نمایش آن را به چالش می‌کشید. کارو از جمله هنرمندانی بود که سال ۱۹۹۹ در نمایشگاه مفهوم‌گرایی جهانی کنار برخی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های هنر جهان حضور یافت و آثارش را به مردم دنیا نشان داد. لوییز کامنیتسر، نمایشگاه‌گردان مفهوم‌گرایی جهانی سال ۱۹۹۵ درباره کارو چنین نوشته بود: «او را می‌توان در جرگه هنرمندان مفهومی قرار داد اما در عین حال در یک دسته‌بندی گسترده‌تر وارد می‌شود که از نظر فرهنگی بسیار اهمیت دارد و یک جنگجوی تصویری است.»

آنتونیو کارو در ۱۹۵۰ در بوگوتا،‌ پایتخت کلمبیا به دنیا آمد و تقریبا تمام دوران فعالیت حرفه‌ای خود را در این شهر گذراند. او از ۱۹۷۲ وارد جنبشی هنری شد که نام شهروندان و دانشجویان کشته‌شده در حمله پلیس را در آثار خود استفاده می‌کردند.