سرویس سینمایی هنرآنلاین: تازه‌ترین ساخته مقدم در حالی در تهران 430 میلیون تومان فروخته که سینماهای حوزه هنری و شهرداری از اکران فیلم خودداری کرده‌اند. ضمن اینکه "نهنگ عنبر" از تبلیغات در سطح شهر و تبلیغات تلویزیونی نیز محروم بوده است. رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، امید روحانی، حسین سلیمانی و هانیه توسلی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.در خلاصه داستان "نهنگ عنبر" آمده است: ارژنگ صنوبر شخصیتی چهل ساله است که همراهش می‌شویم تا تجربه‌های متفاوت و پیچیده‌اش از عشق و مصائبی که در زندگی دچارش می‌شود را برایمان بازگو کند. "قصه‌ها" به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، دیگر فیلمی است که همچنان با فروش خوبی به راه خود در اکران عمومی ادامه می‌دهد. اگر چه نقدهای متفاوتی درباره این فیلم نوشته شده است و گروهی "قصه‌ها" را فیلمی "سیاه" می‌نامند، اما بنی‌اعتماد می‌گوید آنچه در جامعه رخ می دهد، واقعیت‌هایی است که دوست دارد روی پرده سینما بیاورد.

"قصه‌ها" تا کنون بیش از 500 میلیون تومان فروش داشته است. در این فیلم، بازیگرانی چون گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، نگار جواهریان، بابک حمیدیان، بهاره دانشگر، ریما رامین‌فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی نیا، خسرو شهراز، فوژان عارفپور، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی، مهدی هاشمی در" قصه‌ها "ایفای نقش کرده‌اند.

در کنار فیلمی با تم طنز چون "نهنگ عنبر" و فیلمی با معضلات اجتماعی چون "قصه‌ها"، درام عاشقانه "در دنیای تو ساعت چند است؟" یکی از فیلم‌های متفاوت این دوره از اکران است. این فیلم تاکنون نزدیک به 255 میلیون تومان فروش داشته است.

پخش این فیلم برعهده شرکت نسیم صبا است و در آن لیلا حاتمی و علی مصفا به ایفای نقش پرداخته‌اند. خط اصلی داستان چند گره عاطفی میان آدم‌هایی از نسل‌های مختلف است و به گفتهٔ صفی یزدانیان" در دنیای تو ساعت چند است؟ "به‌ نوعی بخشی از زندگی او و هم‌نسلان اوست.

"آتیش بازی" به کارگردانی بهمن گودرزی دیگر فیلمی است که از هفته گذشته اکران عمومی شده است. این فیلم تاکنون نزدیک به 200 میلیون تومان فروش داشته که با توجه به شلوغی اکران رقمی چشم‌گیر است. امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران در "آتیش‌بازی" ایفای نقش کرده‌اند که اگر تنوع موضوعی فیلم در این دوره از اکران‌ها زیاد نبود، قطعا این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها برای مخاطب عام می‌شد. فیلم" شیش و بش "از جمله آثار این کارگردان سینما به شمار می‌رود.

"اسب سفید پادشاه" به کارگردانی محمدحسین لطیفی که روی پرده سینما است تاکنون 46 میلیون تومان فروش داشته است. الناز شاکردوست، فرهاد قائمیان، مجید یاسر، سید علی طباطبایی، لیدا عباسی، امیرعلی کاظمی بازیگران این فیلم به شمار می‌روند.

"اسب سفید پادشاه" درباره دختری جوان به نام ماری است که پس از چند ماه از زندان آزاد می‌شود و در صدد یافتن نامزد خود بر می‌آید. او برای یافتن نامزدش و خروج از بحرانی که در زندگی گرفتار آن شده دست به دامان یاشار دوست سهیل می‌شود؛ اما طولی نمی‌کشد که در می‌یابد که سهیل در شرف ازدواج با دختر دیگری است.

"متل قو "به کارگردانی مسعود نوابی و تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان تا کنون هفتاد و چهار میلیون تومان فروش داشته است.

در این فیلم بازیگرانی چون دانیال عبادی، تینا آخوندتبار، مجید حاجی‌زاده، سولماز حصاری، مونا فرجاد، کیانوش گرامی، میرطاهر مظلومی، میثم رازفر، مهروز ناصر افروز و سیدجواد یحیوی بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/