جواد مزد آبادی کارگردان فیلم سینمایی " فریادهای خاموش "در گفت وگو با هنر آنلاین در باره مراحل آماده سازی این فیلم گفت : نیمی از فیلمبرداری فیلم درتهران و بقیه صحنه های فیلم در چند کشور خارجی آسیای جنوب شرقی نظیر تایلند و میانمارانجام شده است . فیلم به مراحل فنی رسیده است . وحید بی طرفان تدوین و بهنود یخچالی نیز موسیقی فیلم را ساخته است و رامین ابوالصدق آخرین مراحل صداگذاری و میکس فیلم را انجام می دهد.

سازنده " نان سفید دست سیاه " با اشاره به مضمون فیلم تاکید کرد : درفیلم" فریاد های خاموش " به بحث انسانی و ستم های که به مردم مسلمان میانمار از طرف بودایان افراطی اعمال می شود ، پرداخته ام. ظلمی که به این مردم مظلوم می شود در دورانی که همگی ادعای آزادی بیان و زندگی داریم واقعا تکان دهنده است . مردم در میانمارروزانه به صورت وحشتناکی کشته می شود و به عنوان یک فیلم ساز این رسالت را داشتم که به این مسئله بپردازم.

در خلاصه داستان فیلم آمده :مرد جوان خبرنگاری برای اطلاع از وضعیت دوستش به کشور میانمار می رود و برایش اتفاقاتی رخ می دهد.

عوامل سازنده فیلم عبارتند از : نویسنده : شهرام ابراهیمی و جواد مزد آبادی ، گریم : دانیال شجاعی ، طراح صحنه و لباس : محمد صادقی ، بازیگران : شهرام ابراهیمیی ، شهرام عبدلی ، حدیثه تهرانی ، ایرج ملکی و حسن اسدی ، تهیه کننده : محمد رضا شفیعی

انتهای پیام/