سرویس موسیقی هنرآنلاین: همایون نصیری مدیرعامل این آموزشگاه و نوازنده شناخته‌شده موسیقی با اعلام این خبر به هنرآنلاین، گفت: این آموزشگاه کار خود را رسماً آغاز کرده و با حضور تمام اعضای گروه "دارکوب" در مبحث آموزش فعال خواهد بود.

او ادامه داد: ما تمام بخش‌های موسیقی اعم از آواز یا سازهای مختلف را در این آموزشگاه با حضور اساتیدی چون میلاد درخشانی، آرین ملکیان، دارا دارایی، سیاوش روشن، حسین رضایی نیا، پوریا اخواص، سحر محمدی، پدرام مرندیز، محسن عابدی، نیلوفر محبی، کامران منتظری، مسعود همایونی و... آموزش خواهیم داد. ضمن آنکه بنده هم به‌عنوان مدرس سازهای ضربی و هم به‌عنوان مدیریت حضور خواهم داشت.

وی افزود: من تا به امروز در آموزشگاه‌های زیادی تدریس کردم و سعی کردم در این آموزشگاه تمامی امکانات را فراهم کرده و کار عاری از هر اشکال باشد. در حقیقت هدف اولیه "دارکوب" آموزش است، اما ما قدم‌های بعدی را متفاوت‌ برمی‌داریم. اینجا مانند خانه دوم ماست، جایی که همه بچه‌ها به ‌صورت منسجم یکجا با تمام امکانات جمع شده‌ایم.

نصیری درباره برنامه‌های آتی گروه "دارکوب" هم گفت: کار روی آلبوم بعدی را آغاز کرده و به احتمال قوی تا سال آینده آن را روانه بازار خواهیم کرد. همچنین تور کنسرت‌های تهران و شهرستان ما نیز در سال آتی رقم خواهد خورد. خواننده‌های گروه به غیر از رضا کولقانی دچار تغییر خواهند شد.

آموزشگاه دارکوب به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، نبش کوچه نگار، برج نگار، طبقه نهم، واحد 2 است. علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شمار 88641429 تماس حاصل نمایند.