سرویس موسیقی هنرآنلاین: حمید بهروزی‌نیا نوازنده درباره جدید‌ترین برنامه خود در سال جدید به هنر آنلاین گفت: برنامه کنسرت گروه "لوتوس" به خاطر سفر سینا سرلک به تعویق افتاده و به نیمه دوم سال منتقل خواد شد اما کنسرت‌هایم در گروه "قمر" به سرپرستی نوید دهقان همچنان پابرجاست.

او افزود: امسال یک آلبوم دو نوازی با همراهی نوازنده سنگالی با نام یاکوب خواهم داشت که او از ساز مخصوص کشورشان با نام "کوریا" که صدایی همانند چنگ دارد در آلبوم استفاده خواهد شد.

بهروزی‌نیا درباره دیگر برنامه‌های خود گفت: ما هر ساله از طرف یونسکو در کشورهای مختلف جهان کنسرت‌هایی را با عنوان ملودی "فور دیالوگ" با تعبیر پیام صلح موسیقی برگزار می‌کنیم و سال گذشته در ۱۸ کشور مختلف جهانی برنامه‌های زیادی را برگزارکردیم. امسال هم در کشور کرواسی با این گروه اجرا خواهیم داشت. من به عنوان نوازنده تار و سه تار و نیما نیک‌طبع با نوازندگی دف تنها نمایندگان از کشورمان هستیم. آشنایی من با یاکوب (نوازنده کوریا) هم در همین گروه صورت گرفت که منجر به همکاری در یک آلبوم مستقل شد.

حمید بهروزی نیا در پایان صحبت‌های خود گفت: امسال تصمیم دارم جدای از این کار‌ها آلبومی ارکسترال کار کنم اما هنوز برای خواننده آن تصمیمی نگرفتم.