اختتامیه سومین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی پنجشنبه، بیست و دوم در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد و در ابتدای این جشن که با تاخیر ۴۰ دقیقه ای آغاز شده بود، پس از خوش آمد گویی شهرام صارمی مجری برنامه، دکتر محمد سریر، رئیس هیات مدیره خانه موسیقی سخنانی را ایراد کرد. سپس کلیپ جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی با مروری بر تولد و سیر تحول این جشنواره به نمایش درآمد.

در ادامه برنامه گروه کوبه ای «نایریکا» به روی صحنه آمد و با رهبری مینو رضایی به اجرای سه قطعه پرداخت.

در بخش بعدی، سجاد پورقناد دبیر جشنواره به روی صحنه آمد و به سخنرانی درباره سومین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی پرداخت؛ در ادامه، برنامه دوم موسیقی با اجرای پیمان سلطانی (تار)، غفار ذابح (آواز) و دکتر پیمان ناصح پور (تنبک) به اجرا رسید.

پس از اجرای موسیقی، سخنگوی هیات داوران سومین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی، دکتر پیروز ارجمند به قرائت بیانیه هیات داوران پرداخت.

در ادامه، نام برگزیدگان سومین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی بدین شرح اعلام شد که در بخش مقاله، نفر اول: علی نوربخش با مقاله «ادیت در ویولون»، نفر دوم: شاهین مهاجری با مقاله «مقایسه آکوستیک تنبک و کلام»، و نفر سوم: وحید طارمی با مقاله «هیجان و شور‌خوانی در موسیقی سوگ محرم»انتخاب شدند، در بخش نقد نیز نفر اول: سعید یعقوبیان با نقد «کتاب اقتصاد و موسیقی» و نفر دوم: کامیار صلواتی با نقد «کدام تغییر؟ کدام نظام؟» به عنوان برگزیده های این بخش معرفی شدند. در بخش یادداشت نیز نفر اول و دوم برگزیده ای نداشت و نفر سوم علی شریفی با یادداشت «گنج سوخته» انتخاب شد. همچنین در بخش گزارش نفر اول برگزیده ای نداشت و نفر دوم سهیلا صدیقی با گزارش «صدای خیابان‌ها را بشنویم! بادقت» معرفی شد، در بخش گفتگو، نفر اول برگزیده ای نداشت و نفر دوم اکبر نصرآبادی برای «گفت و گو با مجید ناظم پور» انتخاب شد.

در بخش جنبی و در بخش گفت وگو، نفر اول بابک ولی پور برای «گفت وگو با گلفام خیام» معرفی شد، نفر دوم و محمود توسلیان برای «گفت وگو با فرخزاد لایق» به عنوان برگزیده هیات داواران انتخاب شد، در بخش مقاله و گزارش نیز هیات داوران انتخابی نداشت و در بخش یادداشت هم نفر اول برگزیده ای معرفی نشد و نفر دوم محمود توسلیان با یادداشت «از تونس تا جهان» انتخاب شد، نفر سوم این بخش هم اصغر نوربخش با یادداشت «سوت زدن در باد» معرفی شد.

در بخش وبلاگ و سایت نیز «گنج سوخته» با مدیریت سارا معاهد به عنوان وبلاگ برگزیده معرفی شد و سپس سایت «موسیقی ایرانیان» با سردبیری و مدیریت ابراهیم مولایی از سوی هیات داواران جشنواره به عنوان سایت برگزیده موسیقی کشور معرفی شد.

در آخرین بخش مراسم، گروه موسیقی فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه آمد و قطعه ای بر اساس تم های رنگ همایون علی اکبر خان شهنازی را با آهنگسازی وحید افتخار حسینی به اجرا گذاشت، نوازندگان این گروه وحید افتخار حسینی (سه تار)، علی حلاج نیا (کمانچه)، سیاوش سحابی (کمانچه)، سعید یعقوبیان (عود)، میترا زلفی (قیچک باس)، مسعود پاد (تار)، میثم خان بیگی (تنبک) و غزال تهرانی (سنتور) بودند.