سودابه سالم، سرپرست گروه کودکان ایران زمین در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که این کنسرت 10 و 11 مهر ساعت 17 و 12 مهر ساعت 15 در تالار وحدت برگزار می شود.

سرپرست گروه کودکان ایران زمین در ادامه افزود: این کنسرت شامل پنج بخش پرفورمنس، خواندن، ساززدن، نمایش و حرکت است که قرار است در این اجرا با رپرتوار جدید به صحنه رویم.

سالم خاطرنشان کرد: در این کنسرت حدود 80 نفر از کودک 4 ساله تا نوجوان 12 ساله به صحنه می روند و گروه مربیان نیز با ما همکاری می کنند.

سودابه سالم تاکید کرد: در این کنسرت دو قطعه از کارهای خودم اجرا می شود و بخش دیگر این کنسرت به اجرای قطعات دهه 1330 و ترانه های قدیمی کودکان اختصاص دارد.

سرپرست گروه کودکان ایران زمین گفت: در این کنسرت الکا هدایت (کارگردان/نویسنده)، حسنا پارسا (سرپرست گروه مربیان)، سمیرا محسنی (گروه کر)، گلناز نویدان (گروه کر)، فیونا ماردوسیان (حرکات) با ما همکاری داشته اند.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

سودابه سالم اول بهمن ماه 1333 در تهران متولد شد. وی از جمله فعالان در عرصه موسیقی کودکان است. از جمله فعالیتهای وی در این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مربی موسیقی کودکان ـ آهنگسازی موسیقی کودک ـ پروژه موسیقی درمانی (به مدت یکسال) با همکاری یونیسف در کانون اصلاح و تربیت ـ موسیقی درمانی در بم بعد از زلزله به مدت 8 ماه ـ مؤسس آموزشگاه موسیقی و گفتنی است وی جایزه بهترین موسیقی در جشنواره تئاتر 77 را دریافت کرده است.

پایان پیام/46