مسعود خادم در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنر آنلاین گفت: 8 سال است که از فضای موسیقی دور هستم اما طی این 8 سال شرایط موسیقی را متناسب با سلیقه و روحیه‌ام ندانسته ام که بخواهم در فضای آن به انتشار آلبومی از خودم اقدام کنم.

این خواننده تصریح کرد: فضای موسیقی بسیار مسموم است. هر کس از هر طریقی که توانسته یک قطعه اجرا کرده است و آن را از طریق اینترنت به دست مردم رسانده است؛ بدون آنکه با موسیقی کوچکترین آشنایی داشته باشد. هر روز به تعداد نا خوانندگان افزوده می‌شود و حاکم شدن چنین فضایی بر موسیقی کشور، حرفه‌ای های این عرصه را پس می‌زند.

وی با تاکید بر این موضوع که غیر حرفه ای ها و ناخوانندگان غیر حرفه ای ها را دور زده اند، افزود: من به عنوان یکی از خوانندگان موسیقی پاپ که از آغاز حیات این نوع موسیقی در بعداز انقلاب تلاش مسمتر داشته ام اعلام می‌کنم که تمامی این دوستان خواننده نیستند و فقط قطعه ضعیفی را اجرا کرده‌اند و خود را در زمره خوانندگان قرار داده‌اند.

خواننده "گل عشق" در ادامه خاطر نشان کرد: با وجود چنین شرایطی یک آلبوم آماده انتشار دارم و آلبوم دیگری نیز در دست تولید است که ترانه‌های آن را سپیده ذهنی سروده است و آهنگهای آن توسط من، سعید خادم و سعید ذهنی ساخته شده است. در تنظیم قطعات نیز سعی داریم از کمکهای آهنگساز وتنظیم کننده مطرحی همچون بهروز صفاریان بهره‌مند شویم.

پایان پیام/43