سرویس تئاتر هنرآنلاین : نمایش "راز مهر راز سپهر" تازه‌ترین اثر شکرخدا گودرزی است که در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفت. گودرزی با اشاره به اجرای عمومی این نمایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: قصد داشتم اوایل اردیبهشت‌ماه این نمایش را در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه ببرم، اما با توجه به تغییراتی که ایجاد شد با تاخیر به صحنه خواهیم رفت.

او ادامه داد: در اجراهای عمومی نمایش پرویز فلاحی‌پور به جای محمد صادقی و جلیل فرجاد به جای محمد ساربان به صحنه خواهند رفت. این تغییر به دلیل تطابق زمانی این بازیگران با فعالیت‌های دیگرشان بود.

گودرزی بیان کرد: طبق پیشنهاد مجموعه تئاترشهر قرار بود نمایش 17 اردیبهشت‌ماه به صحنه برود، اما با توجه به تغییرات ایجاد شده و رسیدن بازیگران به آمادگی کامل، قصد دارم این نمایش را 24 اردیبهشت ماه هم زمان با روز جهانی فردوسی و بزرگداشت این نویسنده شهیر اجرا کنم.

گودرزی در پایان سخنان خود اظهار کرد: این نمایشنامه درباره رزم رستم و اسفندیار است. این داستان یکی از بی‌نظیرترین آفرینش‌های ادبی جهان است و به تعبیر اندیشمندان داستان رستم و اسفندیار بهترین داستان شاهنامه به حساب می‌آید چون رزم دو پهلوانی را به نمایش می‌گذارد که هر دو از هفت خوان گذشته‌اند و بسیار قدرتمند هستند.