به گزارش هنرآنلاین ؛ نمایش "ملاقات بانوی سالخورده" پس از کسب دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین طراحی صحنه از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تاترفجر، از روز 9 اردیبهشت‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

"ملاقات بانوی سالخورده" نوشته فردریش دورنمات و به کارگردانی هادی حجازی‌فر که مهر و آبان سال گذشته در سالن اصلی تاترشهر روی صحنه رفته بود، با توجه به استقبال علاقه‌مندان، این بار در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

نمایش برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی عروسکی تهران، اولین نمایش عروسکی بزرگسال بود که در جشنواره تاتر فجر حضور یافته و موفق به دریافت دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین طراحی صحنه در این جشنواره شد. همچنین این نمایش در دو بخش بازیگر زن و موسیقی نیز نامزد دریافت جایزه از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تاتر فجر شده بود.

دومین اجرای عمومی این نمایش از 9 اردیبهشت‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود و تا 12 خرداد هر روز بجز شنبه‌ها ساعت 18 روی صحنه می‌رود.

اجرای نمایش "چه میکنه عادل فردوسی‌پور" در نیاوران نمایش "چه میکنه این عادل فردوسی‌پور" به نویسندگی ساغر خواجه امیری و کارگردانی حسین حیدری‌پور از 6 اردیبهشت ماه در سالن گوشه خلیج فارس به روی صحنه می‌رود.

داستان این نمایش روایت زندگی موازی سه فرد از یک خانواده است که بحث اصلی آنها فوتبال است. فرد پیشکسوتی که همیشه دوست دارد به برنامه نود دعوت شود و خواهرزاده وی که علاقه‌مند است فوتبالیست شود و فرد سومی که رویای دیگری در سر می‌پروراند.

حسین حیدری پور متولد 30 اردیبهشت 1360 تهران، فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است. وی تاکنون اجراهای مختلفی را در تهران و شهرستان به روی صحنه برده که از آن جمله می‌توان به "دو پرس روزگار تلخ"، "خرس"، "بلوای آرامتر ار نبض یک مرده"، "تعزیه با طعم لایت"، "ری را"، "ابریشم و آتش"و... اشاره کرد.

نمایش "چه میکنه این عادل فردوسی‌پور" با بازی عزت‌الله مهرآوران، مهتاب ثروتی، یونس مولایی و با همراهی مجید صالحی اجرای می‌شود.

"چه میکنه این عادل فردوسی‌پور" از 6 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/