به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایش "پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری" نوشته سجاد افشاریان و به کارگردانی سوگل قلاتیان سال گذشته در کافه تریای مجموعه تئاتر شهر اجرا شد، قلاتیان قصد دارد دوباره این نمایش را اجرا کند.

در این اثر 24 نمایش براساس سلیقه ها و ذائقه‌های مختلف تماشاگر نوشته شده و هر تماشاگری با توجه به حال و هوای روحی خود نمایش مورد نظرش را از منویی که در اختیارشان قرار داده می‌شود انتخاب خواهد کرد، کار مبتنی بر بداهه پردازی است.

سوگل قلاتیان در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در حال مذاکره با تالارهای مختلف برای اجرای مجدد نمایش "پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری" هستیم، این اثر به ذات محیطی است و حدود 28 بازیگر دارد.

قلاتیان عنوان کرد: سعی ما بر این است با بازیگران قبلی نمایش را اجرا کنیم اما هماهنگی برای این کار سخت است، قصد داریم تا انتهای اردیبهشت ماه اجرای اثر را شروع کنیم.

به گزارش هنرآنلاین، سوگل قلاتیان، سجاد افشاریان، نازنین گودرزی، رزا خلیلی، شیرین فرخنده نژاد، محمد زیکساری، آرش وزیرنظامی، فرزین محدث، آنالی شکوری، آرمین بشرویه، شکیب شجره، سجاد تابش، پوریا قاسمی پور، الهام گل جمال، امید سلیمی، پرستو قربانی، بنیامین پیروانی، رعناقادری، سهیل عبدی، صادق عطار،عنایت خادم بشیری، مرتضی درویش زاده،مهدی فرشیدی سپهر،اردوان حاتمی، سجاد باقری، شهریار صدرالاشرافی در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/54/53