گروه ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین - شبکه تلوبیونی کتاب یکی از امیدبخش‌ترین اقدامات مسئولین امور کتاب وزارت ارشاد است که درصورت تقویت و برطرف کردن خلاءها و ضعف‌های موجود می‌تواند به مهم‌ترین مرجع نشر اخبار و رویدادهای کتاب تبدیل شود. پخش زندۀ برنامه‌های مختلف کتابی یکی از اقدامات شایستۀ این شبکه به‌حساب می‌آید که با پوشش کامل این برنامه‌ها امکان استفادۀ علاقمندان را فراهم می‌سازد. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را  به صورت زنده  از آدرس  ketab.tv  مشاهده نمایند.

 

خبر نخست

در ادامۀ محافل هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر؛

محفل «با روشنان شعر» از شبکه کتاب پخش زنده می‌شود

در ادامۀ محافل هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، محفل با روشنان شعر امروز 11 بهمن ماه 1402 ساعت 13:30  به صورت زنده از شبکه کتاب پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه کتاب، در این محفل که دیدار با استادان شاعر دانشگاه‌های هند و ازبکستان است، عزیز مهدی از هند و محمدجعفر ترمذی از ازبکستان حضور دارند و برای حاضران صحبت و شعرخوانی می‌کنند.

 گفتنی است، محفل «با روشنان شعر» از جمله محافل هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر امروز 11 بهمن ماه 1402 ساعت 13:30 در سالن شکویی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

2106269441_-332965648

 

خبر دوّم

در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

آیین اختتامیه ملی دومین دوسالانه جشنواره نشان هدهد سفید به صورت زنده از شبکه کتاب پخش می‌شود

آیین اختتامیه ملی دومین دوسالانه جشنواره نشان هدهد سفید امروز 11 بهمن ماه 1402 ساعت 15 با پوشش زندۀ تصویری شبکه کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه کتاب، اختتامیه این جشنواره با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از اهالی فرهنگ معرفی و تقدیر می‌شوند.

بر اساس این گزارش، برگزیدگان ملی دومین دوسالانه نشان هدهد سفید، شامل 28 نفر در دو گروه کتاب برتر و داوران برتر در مراسم اختتامیه ملی معرفی و تقدیر خواهند شد.

گفتنی است، این مراسم امروز 11 بهمن ماه 1402 ساعت 15 در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می‌شود.

InShot_20240130_183618935