به گزارش گروه ادبیات هنرآنلاین، دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با ایده‌پردازی و اجرای اعضای  باشگاه نوجوانان و با عنوان «قصه خیابان‌های ۵۷» همزمان با ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگ سراهای پایتخت برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف شکل‌گیری باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی و آشنایی با کتاب‌های مرتبط با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، وقایع، اتفاقات و افراد موثر در انقلاب برگزار می‌شود.

مطالعه و بررسی انقلاب‌های دنیا و مقایسه تطبیقی این انقلاب‌ها با انقلاب اسلامی ایران توسط نوجوانان، از موضوعات مورد توجه در این ویژه‌برنامه است.

مهمانان این برنامـه، اعضـای باشـگاه ۱۰۰تایی‌ها و اعضـای فعـال کتابخانه‌هـا و نوجوانان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه‌ها و نویسندگان مدعو، به بررسی کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی می‌پردازند.

ویژه‌برنامه « قصه خیابان‌های ۵۷» از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در کتابخانه‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ سراهای شهر تهران و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.