به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین کنگرۀ ملّی 24000 شهید پایتخت در ادامۀ ویژه‌برنامه‌های خود «نمایشگاه تخصصی کتاب دفاع‌مقدس» برپا نموده است. این نمایشگاه که ستاد کنگره از عنوان «روایت حماسه» برای آن استفاده می‌کند بیش از 1000 عنوان کتاب در حوزۀ ادبیات پایداری را با 50 درصد تخفیف به مردم تهران عرضه می‌نماید. براساس اطلاع‌رسانی انجام شده توسط ستاد برگزاری کنگره، نمایشگاه روایت حماسه از جمعه 5 بهمن‌ماه کار خود را آغاز نموده و تا سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه ادامه دارد.

 

در بین  ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت، ۵۶۰ بانوی شهید، ۲۵۰ شهید ادیان توحیدی، ۱۲۰۰ خانواده دارای چند شهید، شهدای بین‌المللی، رئیس‌جمهور، نماینده مجلس شهید، دانشمند شهید و دانش‌آموز شهید و ۱۳۳۳ نفر در ترور، موشک‌باران و بمب‌گذاری‌ها در سطح شهر به ثبت رسیده است.

   این اقدام برگزارکنندگان کنگرۀ شهدای پایتخت قابل تحسین بوده و در صورت برگزاری کم‌نقص می‌تواند گام مهمی در رساندن کتاب حماسه و جهاد و شهادت به مردم بردارد.

   این نمایشگاه در باغ کتاب تهران به نشانی حقانی غرب به شرق، خروجی کتابخانه ملی و باغ کتاب برگزار شده و از ساعت 9 تا 19 به مراجعین خودش خدمات ارائه می‌دهد. ایستگاه‌های متروی شهید حقانی و شهید همّت نیز به باغ کتاب دست‌رسی دارند.

 

photo_2024-01-24_22-08-32