به گزارش هنرآنلاین به نقل از صندوق اعتباری هنر، حیدر مرادی مدیر عامل شرکت هنرکارت بنیان ایرانیان با اعلام بهره‌مندی دارندگان هنرکارت از خدمات هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با تخفیف ویژه گفت: بر اساس توافقنامه منعقدشده با شرکت ایرانگردی و جهانگردی، دارندگان هنرکارت می‌توانند با تخفیف ۵ تا ۴۰ درصدی بنا به فصل و نوع هتل، از امکانات اقامتی ۴۷ هتل‌ مجموعه ایرانگردی و جهانگردی بهره‌مند شوند.

وی افزود: هنرکارت در نظر دارد با توسعه و تجمیع حمایت ها، گسترش ارتباط و همکاری با نهادها و سازمان های خدمات محور، فصل نوینی را در ارایه خدمات به هنرمندان کشور در قالب هنرکارت رقم زند. به همین دلیل در اولین گام برای بهره مندی اعضای هنرکارت از خدمات اقامتی و پذیرایی ارزان قیمت، با سازمان ایرانگردی و جهانگردی توافق‌نامه همکاری امضا شد.

مدیر عامل هنرکارت تصریح کرد: بر اساس این تفاهمنامه خدمات اقامتی در تمامی ایام سال در ۴۷ هتل و مرکز اقامتی در ۲۴ استان کشور به دارندگان هنرکارت ارایه خواهد شد.

مرادی در پایان گفت: متقاضیان می توانند برای بهره مندی از تسهیلات مراکز اقامتی از طریق سایت هنرکارت به نشانی https://honar.cards/Reservation/Register نسبت به رزرو و بهره‌مندی از تخفیف مراکز اقامتی اقدام کنند.