به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، مجید زین‌العابدین در حکمی با انتصاب فرزاد هوشیار پارسیان به ریاست مجموعه برج آزادی، اهتمام به بازتعریف رویدادها و برنامه‌های فرهنگی هنری برای روایت تاریخ انقلاب اسلامی، حمایت از برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها، برپایی موزه‌های هنری متناسب با رویکرد عدالت فرهنگی و توسعه دیپلماسی فرهنگی را از مأموریت‌های این مجموعه فرهنگی هنری برشمرد. 

همچنین در این حکم، گسترش تعاملات میان نخبگان و هنرمندان، توسعه گردشگری فرهنگی هنری، روزآمدسازی موزه‌ها و انعکاس پیشرفت‌های تمدنی و هنری عهد جمهوری اسلامی از اولویت‌های دوره جدید مدیریت برج آزادی تعریف شده است. 

مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد رودکی به رئیس جدید برج موزه آزادی ماموریت داده است نسبت به حفظ و صیانت از تالارها، ابنیه، مرمت و بهسازی فضاهای مختلف این اثر ملی برنامه‌ریزی نماید. بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری جدید برای ارائه خدمات به هنرمندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از دیگر مأموریت‌ها و تکالیف رئیس جدید برج آزادی است.

فرزاد هوشیار پارسیان دانش آموخته کارشناسی رشته ادبیات نمایشی و کارشناس ارشد مدیریت است و علاوه بر تهیه‌کنندگی مجموعه‌های نمایشی و هنری، ریاست ستاد گردشگری تهران، مدیر عاملی برج میلاد و... را در کارنامه دارد.

مدیر عامل بنیاد رودکی همچنین از زحمات سیدعباس عظیمی در دوره سرپرستی برج آزادی قدردانی کرده است.